"Ønskes kjøpt"

T

TT.

Gjest
Utrolig hvilke tilbud som dukker opp når man legger ut en ønske om å kjøpe spesifike hifi produkter her på sentralen. La ut ønske om en CD-spiller og det dukket opp mail med forslag om forsterker, penisforlengelse, utenlandske tilbud (på engelsk fra Spania), div piller, mail fra gavmilde i Nigeria og ereksjonspiller for å nevne noe. Håpløst, men jeg skulle kanskje ikke oppgitt min epostadresse..... Bare et hjertesukk

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.165
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Så hvis jeg ønsker meg en cd spiller så legger jeg ut en ønskes kjøpt annonse på penisforlengelse?
Det burde gå begge veier det!

corton

Medlem
Ble medlem
26.03.2010
Antall liker
4
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Ikke oppgi ren e-postadresse i tekst! Det finner robotprogrammer som tråler internett for å spy ut reklame for de merkeligste ting. Og kommer man først på en slik adresseliste er det vanskelig å bli kvitt spam for fremtiden på den adressen. Jeg har vært nødt til å ha åpen e-postadresse på jobb og har i perioder hatt nærmere hundre søppelbrev inn om dagen. Det er mulig å oppgi e-postadressen på en slik måte at robotprogrammene ikke plukker det opp, men mennesker forstår adressen uten problemer.

T

TT.

Gjest
Ok. Skal ikke oppgi komplett mailadresse neste gang, men jeg har solgt mye her inne og alltid oppgitt full adresse men aldri fått slikt før. Litt pussig synes jeg. God søndag.

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.647
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Bytter du feks ut @ med (Æ) så finner ikke de programmene deg så enkelt. Evnt så kan du skrive at epost oppgis på pm.

Topp Bunn