Ønsker anbefaling på platespiller og pickup (edit: valget falt på WTC + DV)

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.346
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Funnet sene hel?

Er spent på å høre hvordan denne WTC funker hos deg!

R

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Antall liker
12.543
Torget vurderinger
10
RoDa skrev:
Funnet sene hel?

Er spent på å høre hvordan denne WTC funker hos deg!

R
Har ikke fått sene enda men en kompis skulle lete i garasjen i kveld. 0,15 det pleide han å lage fortommer av sa han :)

I dag har jeg også bestilt meg akryl lokk etter mål. Får det i løpet av uka. Den minste katten vår er ikke til å stole på og heldigvis på "ferie" en uke. Til da har jeg lokket på plass.

Jeg er fortsatt litt i tvil om hvordan jeg monterer sene og det hele. Slik jeg har forstått det skal den hvite "flygende tallerkenen" dingle ca midt i koppen. Deretter fyller man opp med silikonolje....hvor mye??

Selve justeringen tror jeg går greit, jeg har lest meg opp på grunnleggende platespiller teori og justeringen av denne spilleren er beskrevet godt i bruksanvisningen.

_RoDa_

Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.346
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
hel skrev:
Jeg er fortsatt litt i tvil om hvordan jeg monterer sene og det hele. Slik jeg har forstått det skal den hvite "flygende tallerkenen" dingle ca midt i koppen. Deretter fyller man opp med silikonolje....hvor mye??
Det lurer jeg også på...
Geir O mener jeg skal ha på mer i alle fall.
Hos meg er skiva delvis nedi karamellsausen.

Kjøpte du en "dunk" med olje?

R

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Antall liker
12.543
Torget vurderinger
10
RoDa skrev:
hel skrev:
Det lurer jeg også på...
Geir O mener jeg skal ha på mer i alle fall.
Hos meg er skiva delvis nedi karamellsausen.

Kjøpte du en "dunk" med olje?
R
Nei, jeg fikk akkurat original flaske fra stanalog i posten. Men det er kun en ukes leveringstid fra Lindberg&Lund. Tenkte kanskje du, jeg, shaunv og en til kunne spleise? :) så har vi i reserve resten av livet.

_RoDa_

Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.346
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Smart!

Hvor mye fikk du fra Stanalog for 45$?
Det var ca 1500,- for literen fra L&L?

R

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Antall liker
12.543
Torget vurderinger
10
RoDa skrev:
Smart!

Hvor mye fikk du fra Stanalog for 45$?
Det var ca 1500,- for literen fra L&L?

R
Det jeg fikk fra Stanalog var i en bitte liten flaske, trolig ikke mer enn til en fylling.

L&L skulle ha 1422,- inkl mva for 1 kg og da hadde jeg fått 20% "entusiast rabatt", kanskje jeg kan prute litt til?.

Jeg har allerde skrevet litt om det her: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=12178.40

Topp Bunn