- Ble medlem
- 12.09.2006
- Antall liker
- 925
Jeg har lenge lurt på om det er mange radiolyttere som bryr seg om børsnoteringene. Gi din stemme, så får vi se...

|
Som du selv skriver, det er for de få, derfor; de færreste gidder å gå inn på en tråd med benevning "børs"Stem da folkens!!!
;D, skal vi kuppe Oddgeit og KompobabyEndelig en kvinne i mitt format! Du hamler opp med komponenten til 100%.
Kan jeg få ditt tlf nummer?![]()
Jeg har lenge lurt på om det er mange radiolyttere som bryr seg om børsnoteringene. Gi din stemme, så får vi se...
![]()
Ser ut som du har fått deg en gjest mens jeg har fått meg en geit... hva gjør vi med resten, skal vi fordele de mellom oss eller? Noen du har lyst på??;D, skal vi kuppe Oddgeit og Kompobaby![]()
;D, skal vi kuppe Oddgeit og Kompobaby![]()
Nå mine damer må dere ikke krangle, jeg deler meg så gjerne mellom dere jeg. ;D ;DSer ut som du har fått deg en gjest mens jeg har fått meg en geit... hva gjør vi med resten, skal vi fordele de mellom oss eller? Noen du har lyst på??
Spiralis er raskere enn tanken. ( gammelt jungelord ! )Du Spiralis nå var du litt kjapp, jeg putter heller pengene mine i aksjefond enn i bråkebokser, sånn blir det faktisk mer penger av, så sitter man plutselig der med både penger og det man ønsker seg...lurt?? Dessuten er det noe som heter bruktbørs, og der tror jeg resten av våre penger har en tendens til å havne...
Tror jeg tar deg nå før hun får sjansen, så har jeg en liten tigergutt og et litt merkelig vesen med lang hale i samlingen... ;DNå mine damer må dere ikke krangle, jeg deler meg så gjerne mellom dere jeg. ;D ;D
Spiralis er raskere enn tanken. ( gammelt jungelord ! )
Må ikke glemme det Kompo at du ikke er HiFi nerd, du er bare ( slett ikke bare det altså !! :-* :-* :-* ) "Hangaround", ie. gift med eller sambo med en nerd !
For øvrig er jeg litt lei meg for at du har avslørt det med bruktBØRSEN. :-[ Da kan jeg ikke lenger si til mor at feriepengene dessverre er "låst fast" på børsen ! Huff og huff.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ja, får vel ta det som et kompliment, når det nå kommer fra deg.Tror jeg tar deg nå før hun får sjansen, ................ og et litt merkelig vesen med lang hale i samlingen... ;D
Trodde det var et MÅ krav jeg ?? ???Hvorfor er ikke jeg hifi-nerd, hva er kvalifikasjonene på det da, at man bruker opp alle pengene sine på slikt??
Akk ja du er skjønn !! Det er mange her som misunner Hr. Komponenten ! :-*Jeg er alle fall Hifi-Freak!!
Ikke "mor" i den forstand, min kjødelige mor var like "gal" som meg så hun hadde nok aldri protestert på slike prioriteringer. Jeg tenker mer på "HSB", ( Hun Som Bestemmer ), også kjent som "fruen", "bedre halvdel", "kjære", og selvsagt " Kjære du har selvsagt rett !", eller kort og godt "mor" ! ;D ;D ;D ;DBlander din mor seg opp i hva du bruker feriepengene til da stakkars mann... nei men se nå til å løsrive deg da kjære vene...![]()
Det er godt dette er en tråd med såpass kjedelig overskrift, slik at du ikke har rukket å få med deg fler enn Spiralis og Oddgeit, mens jeg har handlet og gjort huset klart til nyttårsfeiringSer ut som du har fått deg en gjest mens jeg har fått meg en geit... hva gjør vi med resten, skal vi fordele de mellom oss eller? Noen du har lyst på??
Tusen takk, Nemi er ei dame som har gitt meg mye humring, og enkelte ganger har jeg vel også følt et snev av gjenkjennelse
Du har min fulle tillit i alle saker der vi måtte være enig![]()
Egentlig litt merkelig at du sier det, jeg har alltid tenkt på deg som en eldre mannlig utgave av frk NemiHar tittet litt i disse Nemi bladene, det er veldig mye gjentagelser, og strengt tatt har de vel et litt typisk fjortis preg.
blødmer man har hørt før og sett et par hundre ganger.
Tja, antakelivis en noenlunde riktig observasjon, men så har jeg en tendens til å kritisere i tide og utide også da. Kan til tider være ytterst barnslig også.Egentlig litt merkelig at du sier det, jeg har alltid tenkt på deg som en eldre mannlig utgave av frk Nemi
Hmm, kanskje derfor blødmene virker så kjent![]()
Ja ja, får vel ta det som et kompliment, når det nå kommer fra deg.
Trodde det var et MÅ krav jeg ?? ???
Akk ja du er skjønn !! Det er mange her som misunner Hr. Komponenten ! :-*
Ikke "mor" i den forstand, min kjødelige mor var like "gal" som meg så hun hadde nok aldri protestert på slike prioriteringer. Jeg tenker mer på "HSB", ( Hun Som Bestemmer ), også kjent som "fruen", "bedre halvdel", "kjære", og selvsagt " Kjære du har selvsagt rett !", eller kort og godt "mor" ! ;D ;D ;D ;D
Vet ikke om det er noe godt tegn at du kaller fruen din for mor ? :-/
Ja du skal ikke se for svart på det. Det kom da mange bud på en annen skrivefør dame her på HFS for en tid siden! ;D ;D ;D ;D ;D ;DEllers tror jeg nok hr. Komponenten tidvis har hatt ønsker om å legge Komponenten ut på bruktbørsen under den populære avdelingen : kranglevorne kjerringer . Men da kan jeg jo muligens se framtiden lyst i møte, om det er sant som du sier dukker det kanskje opp en kjøper ;D
Det var en (u)vane jeg la meg til det året jeg bodde i Bergen. Disse bergenserne vet du, de snakket om "konemor" hele tiden. Og som den effektive rasjonelle person jeg er forenklet jeg det til "mor".
På min opprinnelige dialekt er nok "kjerringa" eller "gaupskinnet" mere riktig. Men det første kan jo misforståes i negativ retning, og det andre er ( etter min mening ) en smule for vulgært.
Her jeg bor nå går det vel endel i "kjærringhælvete" mellom gutta når "den bedre halvdel" ikke hører på. Personlig er jeg for feig til å prøve den varianten. Er redd "lille mor" ville banke meg om jeg gikk til slike verbale ytterligheter !! ;D ;D ;D ;D
Ja, du var nok muligens en kvisebefengt pubertal tenåring da jeg for første gang så dagens lys. Kanskje var det også på den tiden du fikk kjennskap til de første fjortisblødmene til frk Nemi, og tok skrittet lenger enn til kun å lukte på korken til far...Tja, antakelivis en noenlunde riktig observasjon, men så har jeg en tendens til å kritisere i tide og utide også da. Kan til tider være ytterst barnslig også.
Edit: Eldre mannlig , uff og uff.
og jeg var vel på Åråsen før du ble født.
edit 2: og mens jeg er i siget.
Har spilt mot Arne Erlandsen og Erik Soler, Soler er vel den mest problematiske jeg har møtt på en fotbalbane, rask og knallhard i kroppen var han,dårlige minner der ja.
Nå ser han jo ut som en yngre utgave ev Neby, heh. Vettafanken hva Arne driver med for tiden, han er fra Kløfta mener jeg. ^Åja ,var vel noe med Hamkam ja.
Han fikk vel i grunnen kun et bud, så jeg kan vel ikke direkte anses å være en spesielt ettertraktet komponent :'( Det var vel også et geografisk hinder, om jeg ikke husker helt feil. Tror ikke "selger" ønsket å sende så langt nord, da han var bekymret for at komponenten ville ha en dårlig matching med den lange, kalde og mørke vinterenJa du skal ikke se for svart på det. Det kom da mange bud på en annen skrivefør dame her på HFS for en tid siden! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Husker jeg ikke feil kom det tilbud på både god Cognac og gode kabler i bytte for henne !! ;D ;D ;D Eller hvordan var det Lin ??