Århus ved dag

rotecop

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Innlegg
1.149
Antall liker
962
Torget vurderinger
2
Er det noen som har tips til platebutikker for vinyl og hifi i Århus som jeg kan besøke denne uka. Er noen dager i byen denne uka. Tips etter corona modtas med takk.
 

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
7.976
Antall liker
20.028
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2

rotecop

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Innlegg
1.149
Antall liker
962
Torget vurderinger
2
Takk for mange gode tips. Tror ikke jeg kommer innom Ålborg denne gangen. Men skal legge meg butikken på minnet.
 

PKL

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.09.2014
Innlegg
71
Antall liker
93
Sted
Jylland
Letbane Torsøvej
Sindalsvej 36 8240

Hvis du ikke er i bil;)
 

rotecop

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Innlegg
1.149
Antall liker
962
Torget vurderinger
2
Ja det er en ulempe med alt som er utenfor sentrum. Litt større tiltak å overtale reisefølget til å henge rundt i ingenmannsland:)
 

rotecop

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Innlegg
1.149
Antall liker
962
Torget vurderinger
2
Var innom Reverbvinyl i dag. Mye bra tittel for nye plater (også ny pess av gamle) Titler som jeg vanligvis ikke har sett i de norske butikkene. Handlet noen plater. Ikke nødvendigvis fordi det var billig eller skjeldene titler. Mest fordi jeg stod der med dem i hånden:) Meget hyggelig og imøtekomme betjening. Fin butikk. I morgen satser jeg på å ta en titt hos Badstue Rock.
Gikk forbi Route 66 i går. Så veldig mørt og trist ut. Fristet ikke veldig å dra i klinka.
 

rotecop

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Innlegg
1.149
Antall liker
962
Torget vurderinger
2
Takk for tips for Århus.
Da ble det Badstue Rock i dag. Litt mer platebule. Platene var ikke så bra organisert og betjening litt fraværende. Mye flere kunder og stor andel fjortisser. Gav ikke så mye kjøpelyst for min del. Så klarte holde på de svake norske kronene jeg har på kontoen. Imusik var det ingen stemning for. Så det må bli neste gang.
 
Topp Bunn