Årets roadstertråd

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.223
Nå er livet herlig. Sol og steike varmt. Spitfiren klar etter vinterens dvale. Da er det bare til å ta på seg solbriller og kjørelue og dra ut for å finne svingete småveier. Man trenger ikke så store påskuddet for å kjøre en liten tur. Har andre roadstereiere det på samme måten?

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.613
Det er ikke denne du har tenkt deg ut å nyte vel? ;D

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.223
Min er nok litt mer sedat enn den. Kommer den på bildet på veien i år? :)

G

Gjestemedlem

Gjest
Lirr av morroen med er roadster må vel være å få naturen inn i bilen og føle veikanten suse forbi. Morsom bil som er avbildet, med der sitter man vel mer inne i et bur og humper. Den der er vel til en bilbane og ikke til en landeveistur.

Leide med en åpen Peugeot en gang jeg og noen venner leide et hus i Provence. Jeg står vanligvis tidlig opp, og etter en kjapp dukkert i svømmebasenget var det alltid en lang kjøretur gjennom svingete skogsveier tidlig på morgenkvisten for å handle ferskt brød og bakverk til frokostbordet fra en baker et par behagelige mil unna.

Husker ennå de morgenturene der som en av de beste minnen fra turen, hadde 1 kassett i bilen.. så hvegang jeg hører Visage med 'Fade to Grey' så ser jeg det hele for meg.

Ellers er jeg også en stor tilhenger av motorveikjøring i åpen bil når det er rundt 30 grader i luften og lite trafikk på veiene, slik at man kan suse av gårde i midtfeltet og høre på L.A. Woman... DET er feriefeeling det.

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Jeg har såååååå lyst på en slik Boxster! :)

Har ellers lånt litt Alfa Romeo Spider av en her på forumet. Knallgøy det også!

Dere med åpen bil er heldige, det er en god prioritering fremfor fritidsbåt som bare kan brukes noen få uker i året.

Topp Bunn