Har registrert at du liker Little Feats Waiting for Columbus. Denne platen synes jeg har mye av den samme feelgood-rockefot følelsen.Har ikke mye Dylan sjøl... har noen fra rundt 90 som jeg synes er bra... pluss Highway 61. Hva bør sjekkes ut?
Hey!! Du må nok skifte kabler. Med en gang! ;DMannen er en stor låtskriver,stor poet og musiker, men synge? Det kan han ikke!!
Lars
Hvor får du inn det...?Ellers er jo radioprogrammet Dylan leder stort!!
http://www.xmradio.com/bobdylan/Bikkja er der, men dårlig med radioprogram på bootleg-skiva.......
Noen skjønner bare ikke når de skal gi seg.
Alle har noe ugjort men det trenger nødvendigvis ikke være bra for det. Men jeg er enig i at han var en av de største i forrige århundre. Dyland tilhører de få som kan gjøre stort sett hva de vil, og som samtidig blir ukritisk rost i skyene av frelste anmeldere som så lyset for noen tiår siden.Jeg er sikker på at Dylan har mye ugjort enda. Vent til 29. august og se. Siste Uncut hadde forhåndsomtale. Nye klassikere på gang fra dette og forrige århundres viktigste komponist og poet.
Dersom man vil anerkjenne denne musikkformen slik vi anerkjenner klassisk, vil man forstå at i mange tilfeller blir musikken bedre når utøveren har fått noen år (erfaring) på nakkenAlle har noe ugjort men det trenger nødvendigvis ikke være bra for det. Men jeg er enig i at han var en av de største i forrige århundre. Dyland tilhører de få som kan gjøre stort sett hva de vil, og som samtidig blir ukritisk rost i skyene av frelste anmeldere som så lyset for noen tiår siden.
Da er det mange som ligger dårlig an.....Dersom man vil anerkjenne denne musikkformen slik vi anerkjenner klassisk, vil man forstå at i mange tilfeller blir musikken bedre når utøveren har fått noen år (erfaring) på nakken
Viss ikke, så bedømmes musikkformen kun som et teit ungdomsopprør fortsatt..
Allerede i dag fins det vel flere coverversjoner av Dylans musikk enn f.eks. Beethoven.Som med klassisk så er musikk som er komponert for "lenge siden" ofte best når andre spiller den.
Har aldri hevdet at musikken må være komponert for lenge siden. Hvor lenge musikken fortsatt blir hørt på, sier dog noe om varige kvaliteterDa er det mange som ligger dårlig an.....
Som med klassisk så er musikk som er komponert for "lenge siden" ofte best når andre spiller den.