Årets bryllup?

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.475
Torget vurderinger
2
Nå har aldri jeg opplevd ekteskapet som en gullgruve akkurat. Men kanskje jeg skulle ha valgt partner av samme kjønn som meg. Er det mer penger i det ?

Må opptre med det da kanskje.

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Det var jo en kanonide :D
Halvparten av de som gifter seg blir jo likevel skilt i løpet av relativt kort tid. Med andre ord så er ikke løftene noe særlig vektlagt lengre.
Penger spart er penger tjent, enten de kommer herfra, derfra eller fra skattekontoret.

Innvandere har lenge brukt eksteskaps-papirer til å hjelpe fettere å kusiner til å komme til Norge. På tide å ta lærdom fra dem og skaffe seg noe skatterabatt på samme papir ;)

Jeg vil gifte meg, any takers? ;D

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
34.110
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
rolfozzy skrev:
Nå har aldri jeg opplevd ekteskapet som en gullgruve akkurat. Men kanskje jeg skulle ha valgt partner av samme kjønn som meg. Er det mer penger i det ?

Må opptre med det da kanskje.
Klart det er mer penger i å gifte seg med en av samme kjønn! Vanligvis blir det ikke barn av slikt, og hvert barn koster vel statistisk sett sånn ca. 1,4 mill å fore opp og føre frem. Ta den summen, gang den opp med antall barn, og se hvor mye hifi du har gått glipp av.
mvh

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.399
Torget vurderinger
4
Går glipp av barnetrygd, og slikt da....kanskje single, barnløse audiofile som meg burde få audiotrygd hver måned for å sikre anlegget en trygg og audiofilt godkjent oppgradering ?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.081
Jeg tror de to nekene har misforstått litt. For at den ene skal skifte skatteklasse så må den andre slutte å jobbe og det kan like godt være mannen som kvinnen. Det stuntet der er mer oppmerksomhetstrang enn protest.

Topp Bunn