Åpningskampanje på Pylon Jade 20 | LydKonsept.no

Jade20kamp.jpg


Årets Produkt i Stereo+ og messens store overraskelse for mange

Nå til suveren kampanjerabatt -25%


Pylon Jade 20 har fått mye fin omtale i pressen og tilbakemeldingene vi fikk under Oslo HiFi Show bekreftet at dette er en høyttaler som gir mye for pengene, og som spiller med en gnist som ikke er vanlig i prisklassen. Som en del av vår åpningskampanje, er Jade 20 og matchende stativer tilgjengelig til en usedvanlig god pris en kort periode.

1711034075459.png


1711034141392.png


Si gjerne hei@lydkonsept.no

Se vår kampanjeside:

Kampanje Pylon Jade 20 | Lydkonsept.no
 

Kommentarer

amason

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2017
Innlegg
2.435
Antall liker
1.991
Torget vurderinger
8
Hvor finner jeg 25% avslag i pris ? Disse har vel stått ganske lenge til 25 000.- ?
 

Lydkonsept

Bransjemedlem
Ble medlem
02.03.2024
Innlegg
31
Antall liker
112
Torget vurderinger
0
Hvor finner jeg 25% avslag i pris ? Disse har vel stått ganske lenge til 25 000.- ?
Heisan

Det stemmer nok ikke, prisen på Jade 20 har vært 33.990,- nå i mer enn ett år.
 

Lydkonsept

Bransjemedlem
Ble medlem
02.03.2024
Innlegg
31
Antall liker
112
Torget vurderinger
0
Ok er Mala som har kjører kampanje en stund da
Beklager å være "vanskelig" med deg her, men det har ikke vært kjørt kampanje på denne via Mala Audio heller. Prisen har vært uendret i ett år frem til fredag 15.03 kl 18.00 :cool:
 

M.B.S

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.04.2006
Innlegg
733
Antall liker
409
Torget vurderinger
1
Samme layout på nettsiden som mala. Kule desse pylon👌
 

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.718
Antall liker
7.847
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Messa's store overraskelse for min del! Spilte musikk på en måte som tiltalte meg veldig.
Kanskje ikke de beste hvis man liker knivskarp pinpointing, men instrumenter som piano og blåsere hadde en veldig behagelig klang. Både mannlig og kvinnelig låt helt nydelig. Dette sammen med å være kontant i bassområdet gjør det til en høyttaler som både låter bra, men også har en morsom spillestil som ikke går av veien for å spille opp til fest. Disse kunne jeg levd lykkelig med (y)

Et par bilder:


 
Sist redigert:

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.437
Antall liker
12.549
Sted
Sørlandet
Jeg har lyttet til Jade 20 ved flere anledninger og av alle nyere "retrostuk" høyttalere så mener jeg at dem spiller helt klart best. En bra høyttaler til en bra pris.
 

Lydkonsept

Bransjemedlem
Ble medlem
02.03.2024
Innlegg
31
Antall liker
112
Torget vurderinger
0
Messa's store overraskelse for min del! Spilte musikk som på en måte som tiltalte meg veldig.
Kanskje ikke de beste hvis man liker knivskarp pinpointing, men instrumenter som piano og blåsere hadde en veldig behagelig klang. Både mannlig og kvinnelig låt helt nydelig. Dette sammen med å være kontant i bassområdet gjør det til en høyttaler som både låter bra, men også har en morsom spillestil som ikke går av veien for å spille opp til fest. Disse kunne jeg levd lykkelig med (y)
Moro at Jade 20 falt i smak, det er ikke uten grunn at vi liker disse så godt :)

I forhold til fokus og pinpointing, som du nevner, vil dette kunne justeres ved å plassere høyttalerne med diskanten på innsiden og leke litt med bredde og vinkling. Under messen valgte vi plasseringen vi gjorde fordi det øker bredden på lydbildet, og på mange måter passer bedre når flere lyttere blir stående litt off-center.
 

sweare

Medlem
Ble medlem
12.02.2008
Innlegg
35
Antall liker
16
Torget vurderinger
9
For the price these speakers were the best I heard at the show in Asker, if you have the space they were a bargain.
 

Lydkonsept

Bransjemedlem
Ble medlem
02.03.2024
Innlegg
31
Antall liker
112
Torget vurderinger
0
hvordan fungerer disse med basstung electronica ?
Jade 20 har vist seg å fungere utmerket med de fleste sjangre, men hvorvidt det er "nok bass" vil jo avhenge av ørene som hører. Kommer du rett inn fra en bilstereo med doble 15tommers subs, og setter det som standard, så vil du kanskje føre det mangler litt helt i bunn, men har du nettopp lyttet til en typisk stuehøyttaler med én eller to 6-7-tommere, så blir du imponert. Styrken ligger i lekenhet og responsiv gjengivelse, men rett plassert vil du også få god gjengivelse av dypere toner også.
 

Informasjon om bruker

Lydkonsept
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
112
Link til alle artikler
15
Lydkonsept sine annonser
Bransjenyheter
Legendariske TEAC | LydKonsept.no

Legendariske TEAC | LydKonsept.no

  • 5
LydKonsept.no satser på TEAC - et merke med tradisjon og soliditet.
Fortsett
Bransjenyheter
Yamaha - En bauta i lydbransjen | LydKonsept.no

Yamaha - En bauta i lydbransjen | LydKonsept.no

  • 0
Yamaha kan lyd Yamaha ble etablert helt tilbake i 1887, og har helt siden den gang produsert musikkinstrumenter. Det var først i 1955 at Yamaha lanserte sitt første HiFi-produkt Selskapet og...
Fortsett
Bransjenyheter
Bygg deg en skikkelig mini-monitor | LydKonsept.no

Bygg deg en skikkelig mini-monitor | LydKonsept.no

  • 0
Lyst til å bygge din egen høyttaler, men usikker på hvor du skal begynne? Da er et ferdig høyttalerkit en fin start.
Fortsett
Bransjenyheter
Åpningskampanjen går mot slutten | LydKonsept.no

Åpningskampanjen går mot slutten | LydKonsept.no

  • 0
Vår åpningskampanje avsluttes søndag 07.04.2024 Tiden renner ut skal man sikre seg ett eller flere av de gode tilbudene vi nå har kjørt siden åpning. Her er det produkter for enhver smak, med god...
Fortsett
Bransjenyheter
Hypex DIY | Lydkonsept.no

Hypex DIY | Lydkonsept.no

  • 0
Hypex til riktige priser fra Norges nye aktør på nett
Fortsett
Bransjenyheter
Makeløse Hana | LydKonsept.no

Makeløse Hana | LydKonsept.no

  • 11
Hana sine utmerkede pickuper kjøper du hos LydKonsept.no. Utvalgte modeller er nå på knallkampanje!
Fortsett
Topp Bunn