Nei og nei; nå er jeg blitt forbikjørt på antall innlegg... av Snickers!
He, he, du er nok ikke nok hifi-interessert du da.. ;DSøren - og jeg ligger langt bak komponenten...
Øiii? How come han ikke er på toppen da...?Sorry Vidar, men Ivar Løkken slår deg med 5823 innlegg.
Sjefen din har mail... med link ;DÅj åj åj... håper ikke sjefen min ser at jeg ligger helt i toppen her... og jeg som trodde jeg var temmelig tilbakeholden ??
Han har meldt seg inn og ut noen ganger. Hver gang du melder deg inn på nytt begynner telleren på null, men hvis du bruker samme brukernavn og passord (?) blir dine tidligere innlegg plusset på i profilen. Hvis du går inn på profilen til IL og velger Vis de siste alle innlegg av denne personen, får du det totale antall innlegg. Nå er tallet høyere da IL i en kort periode brukte et annet alias.Øiii? How come han ikke er på toppen da...?
Skrive om ting jeg ikke har det fnugg greie på, slik som enkelte andre jeg ikke skal nevne, mener du...?Vidar P, du må poste på tråder som ikke er om Audiolab og Linn også vet du....![]()
Hehe... ;DSkrive om ting jeg ikke har det fnugg greie på, slik som enkelte andre jeg ikke skal nevne, mener du...?![]()
Har også fundert på om Grace har en 3k-sperreOups! Er vist på topp-15 listen jeg også. Får trøste meg med at Roda og Roy Ervin har juksa. Ellers legger jeg merke til at Grace ser ut til å ha en slags "tusen-fobi".
Mvh. Johan
Det funker for meg :Skrive om ting jeg ikke har det fnugg greie på, slik som enkelte andre jeg ikke skal nevne, mener du...?![]()
Din frekkas; der knep du innpå et innlegg med bare 4 ord!Det funker for meg :![]()
Ett?Din frekkas; der knep du innpå et innlegg med bare 4 ord!