Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevelse !

Multikanal

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
1.482
Antall liker
901
Sted
Nordfjordeid
Torget vurderinger
1
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Tror Jim sitter i USA og styrer sjappa.Kan se sånn ut i forhold til når jeg får svar på mailene mine.

Fra sidene til nysound:

Contact:

New York Sound, LLC

375 South End Ave.
New York, NY 10280
USA

Phone: 1-212-945-6818
Fax: 1-212-945-2260
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Ligger de ikke 7 timer foran oss?
Nei de ligger alt fra 6-12 timer etter oss, avhengig av om det er øst/west kyst eller alaska, NY er 6 timer etter oss.
 
E

einis

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

hm ok.
adressen til nysound er iallefall et bygg som heter Gateway Plaza med leiligheter.
 
J

John_M.

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Face it, you've been had einis!

John M.
 
E

einis

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel


Der bor "Jim". hehe. in case jeg skal til new york igjen en gang så skal jeg huske den der om dette ikke ordner seg.
 

Multikanal

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
1.482
Antall liker
901
Sted
Nordfjordeid
Torget vurderinger
1
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Skjønner ikke hvorfor du bruker PayPal? :-/Har brukt både Visa
og Mastercard uten problemer,bortsett fra en gang da jeg brukte ett kort uten dekning. ;D Fikk da slettet(via mail) ordren slik at jeg kunne bestille på nytt med ett annet kort. :)
 
E

einis

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

hvorfor skulle jeg ikke bruke det?
kan bestride betaling i paypal og, uansett så fikk jeg tilsendt min forrige ordre og var rimelig sikker denne gangen også, men det ser jo dystert ut av en eller annen grunn....
og for en sak så er man alltid 100% sikra at rett sum blir sendt da man foretar transaksjonen selv.
2. generelt å taste inn et kortnummer over internett, teknisk er nok bruken av paypal sikrere på den måten. samt de har god service og veiledning om noen blir "feil"

skulle det være min feil om noen bøffer 1500kr uansett hvilken form jeg betaler i?
 

Thror

Medlem
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
33
Antall liker
3
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Ser ut som einis har dratt en "John M." jo :D
Kanskje Jim er fetteren til Snowy? hæhæ
 
J

John_M.

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Klart det er din feil einis! ;D Og forresten er det ikke meg igjen, det er deg igjen.....og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen

::)

John M.

PS - håper Chief Crazy Horse merker seg hvem som var først ute med ukvemsorda denne gangen....! ;)
 
E

einis

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Klart det er din feil einis!  ;D Og forresten er det ikke meg igjen, det er deg igjen.....og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen

::)

John M.

PS - håper Chief Crazy Horse merker seg hvem som var først ute med ukvemsorda denne gangen....!  ;)
heahhe. rasende festlig. kan ikke du stikke av og "bidra" i en annen tråd?
 
J

John_M.

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Slik som du bidrar, mener du? Nei takk, det står jeg over! En liten antydning av selvrespekt har man da.

John M.
 

Dr_Online

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.10.2002
Innlegg
107
Antall liker
2
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Gå å legg dere gutter :D
 
M

magjoha4

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

sikkert mye å ikke like ved en som har handlet der før og som spør helt normale spørsmål.
Du sier at du spør om helt normale spørsmål. Hvorfor er det da kun deg Jim ikke svarer på mailene til?
Du har fått rimelig mye pepper for mange av dine negative innlegg her på forumet. Anser du disse innleggene også som ”helt normale”?
Dine uttalelser til John M sier vel også noe om hva du mener er normalen!?


Magne
 
J

John_M.

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Også jeg da gitt, som har gitt Little Miss einis adressen min og invitert på saft og kjeks! Yaiiiiii, I'm sooooo hurt! Baby you're so cruel.....

John M.
 
E

einis

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Du sier at du spør om helt normale spørsmål. Hvorfor er det da kun deg Jim ikke svarer på mailene til?
haha. nei, det kan du også svare på når han eventuelt svindler deg. har ikke sagt et ord hverken for eller imot som skulle gjøre at han skulle mislike meg på noen måte.

latterlig, du mener altså en selger som ikke besvarer forespørsler om noe som helst er normal? heahhea....

john m, noe du sliter med personlig? haha...er jo helt utrolig hvor kvalmende svar du kan lage...du var vel sjefsmobberen på ungsomsskolen. gidder fan ikke diskutere dette med en person som ikke vet noe som helst om meg...jeg gjør det enklere, ta meg gjerne en tur innom sånn sett.
 
J

John_M.

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

You go girl!!!

John M.
 
M

magjoha4

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

latterlig, du mener altså en selger som ikke besvarer forespørsler om noe som helst er normal? heahhea....
Han svarer jo på alle mail! Bare ikke dine.
 

Lenny

Fersking
Ble medlem
17.04.2002
Innlegg
3
Antall liker
0
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Slik som John_M opptrer er direkte barnslig. At Einis er bekymret for pengene sine skjønner da de fleste. Å begynne å hakke på han med barneskoleopptreden er for meg ikke særlig moden opptreden.

Lenny
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.782
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

lenny:
du må se dette i sammenheng med hva einis har slengt ut av kjeften sin her på forumet tidligere. ikke rart john m og gutta nå ser sitt snitt til å ta igjen.

da folk ble svindlet av cattylink, var einis raskt ute og veltet seg i andres elendighet. budskapene hans lød omtrent slik: dere er naive og dumme, og har blitt lurt. dere har sikkert vært dårlig til å kommunisere med selgeren (i hong kong).

einis:
kjipt at det nå er du som er rammet. men jeg er nesten sikker på at jim ikke er en svindler. har snakket med fyren på telefon, og ser også at han har god reputation i usa. kanskje mailene dine av en eller annen grunn registreres som spam/trash? du kan prøve å ringe ham, så ordner det seg nok.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Hei,

Dette er en advarsel til Einis og John M - dere har begge fått advarsler, men det ser ikke ut til å hjelpe stort. Oppfør dere ordentlig, eller så blir dere utestengt begge to.

Det spiller ingen rolle hvem som var først til å slenge kommentarer og hvorfor. Vi er alle voksne her, og burde klare å oppføre oss deretter.
 

Pilsern

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
1.751
Antall liker
878
Torget vurderinger
35
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

hvis det er noen trøst.....jeg har heller ikke fått svar på forespørselen jeg sendte på mandag.

mvh
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.101
Antall liker
503
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Og jeg har ikke fått noen svar på mailen jeg sendte i slutten av forrige uke. Det dreide seg om en forespørsel om hvorvidt han kunne skaffe Xindak kabler med XLR.
 

Dr_Online

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.10.2002
Innlegg
107
Antall liker
2
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Kan godt hende at Jim jobber på fiskemarkedet 2 uker, og så hos Nysound i 2 uker.
 

PAR

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.04.2006
Innlegg
542
Antall liker
1
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Nei de ligger alt fra 6-12 timer etter oss, avhengig av om det er øst/west kyst eller alaska, NY er 6 timer etter oss.
Selvsagt! Tenkte på Hong Kong jeg.
 

PAR

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.04.2006
Innlegg
542
Antall liker
1
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Etter at han har "lurt" så mange av oss, eller solgt så mye til oss her i Norge, tenker jeg mannen har tjent så mye penger at han har tatt en laaang ferie. ;D
 

Thror

Medlem
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
33
Antall liker
3
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Han svarte aldri på mine spørsmål...
 

Bsg-museum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.08.2004
Innlegg
246
Antall liker
2
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

For meg hadde det ikke vært noe problem om Jim ikke svarte på mail. Jeg er fornøyd bare jeg får varene. Alt har gått bra til nå. Legger vell inn en ny ordre snart. Han har alltid svart meg på mail og så jeg har ingenting negativt å si om nysound.
 

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Innlegg
938
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

han har ikke svart på meil siden beggynelsen av uken her heller. Har en bestiling inne. Det siste vi har hørt er at han sansyneligvis ikke klarer å skaffe deler av bestilingen... får se hva som kjer over helgen...

einis: Likker ikke den negative tonen du helle tiden leger i dine innlegg. Men du har komt deg i det siste! Det skal du ha!!


MVH
 
E

einis

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

greia ble sendt no ser det ut til. tok akkurat en uke....mulig "in stock" ikke alltid er gjeldende.
 

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Innlegg
938
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

in stock kan banne faen på ikke stemmer!!! snaker om god erfaring her!:) vet ikke om dette gjelder andre plasser en nysound...

MVH
 

PAR

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.04.2006
Innlegg
542
Antall liker
1
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

in stock kan banne faen på ikke stemmer!!! snaker om god erfaring her!:) vet ikke om dette gjelder andre plasser en nysound...

MVH
Dette er ikke ukjent. Hvor mye selger man dersom man hadde skrevet noe annet? Kjenner til firmaer som oppererer på nettet, som bevist ikke opplyser om at varen må skaffes først.
 
E

einis

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

ok.
uansett burde det ikke være vanskelig å svare og opplyse om evt. slike saker.
 

vegarr

Fersking
Ble medlem
01.03.2003
Innlegg
3
Antall liker
0
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Etter å ha fulgt denne tråden bestemte jeg meg i går for å prøve en bestilling hos nysound. Jeg bestilte signalkabel 1 stk. Xindak AC-01 og 1 stk. Xindak AC-03, noen som har erfaring med disse? Fikk bekreftelse om at pengene var trukket fra konto 1 time etter bestilling og varen ble sendt 12 timer etter bestilling. Dette synes jeg da lover bra? :)
 

Oriel

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.01.2004
Innlegg
222
Antall liker
163
Torget vurderinger
7
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Har sendt 2 mailer fra 2 forskjellige mailadresser og har ikke fått svar på NOEN.. Var det noen som nevnte service??
 

Bsg-museum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.08.2004
Innlegg
246
Antall liker
2
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Jeg bestilte signalkabel 1 stk. Xindak AC-01 og 1 stk. Xindak AC-03, noen som har erfaring med disse?
Bruker selv AC-01 både fra cd-spiller, Dvd-spiller og tv den ser bra ut og spiler skikligt bra. Kan sammeligne den med TARA LABS PRISM500. den låter ganske likt bare med enno mer detaljer og mer balanse i lydbilde. Når du samenligner disse kablene så detter TARA LABS kabelen igen om på mange områder. Brukte selv den før så jeg har fått testet dem litt mot hverandre. xindak kabelen låter som en kabel til magedobblet prisen av det Tara Labs kabelen koster.
 

vegarr

Fersking
Ble medlem
01.03.2003
Innlegg
3
Antall liker
0
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

Xindak kabelen låter som en kabel til magedobblet prisen av det Tara Labs kabelen koster.
Dette hørres flott ut. Fikk melding fra DHL at den tollklarert i HongKong, så nå er den vel kablene på vei til Europa. Blir spennende å se om det er noen forskjell på AC-01 og AC-03?
 
E

einis

Gjest
Re: Å handle fra www.nysound.com - en bra opplevel

har også ac01, den burde koste over dobbelt.... ;)


da kom saken, LITT penere enn bildet på nettsiden ;D
åpnet opp, ser overhode ikke ut som komponenter til bare 12-1300kr ...
også er det egentlig en preamp med hodetelefon utgang, ikke en dedikert hodis-amp.
har bare lytta en time men ;D ;D
 
Topp Bunn