Søkeresultater

  1. P

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Med ca 75% rabatt ift ny pris. Og denne modellen har aldri vært produsert i Malaysia så langt jeg vet. https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/467469968?ci=9
  2. P

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Kan tenke meg at det skal inkludere RIAA og DAC...
  3. P

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    For godt til å være sant??? https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/467392834?
  4. P

    Beste kabel. Uansett..

    Har prøvd coax som signalkabel, ja. Og enig. Det var bortkasta pæng og arbeid....
  5. P

    The Gunner's Dream

    Jeg er såå enig. Har prøvd å like han siden jeg studerte i US på slutten av 70 tallet. Men klarer ikke den fyren. Hørte på jorwed og prøvde de siste også for ei stund siden. Men nei. Fortsatt vondt i hørselen... Men er det noe med Arsenal tilhengere kanskje🙂??
  6. P

    The Gunner's Dream

    Ja det var på tide. Nå har detta laget hengt med meg siden 1971. Og det har vært litt for mye stang ut de siste åra. Gratulerer til alle Arsenal supportere🎉🥳
  7. P

    Kabel lengde

    MM/MC, det finnes vel mange gode MI pickup'er også. Som eks Nagaoka som er en variant av MI. Da skal vel ikke kabellengde ha så mye å si i teorien.
  8. P

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    I utgangspunktet så er ikke dette dyrt. Disse var vel i sin tid ansett som en meget bra høyttaler. https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/459465669?
  9. P

    Hi-Fi magasin Svenske HiFi och Musik, hva skjer?

    Trivelig å høre litt nostalgi:)...
  10. P

    Hi-Fi magasin Svenske HiFi och Musik, hva skjer?

    Æ e vel rundt der æ å, gammel nok som Hønndjevelen og Espen R. Og er enige med dere...
  11. P

    Hi-Fi magasin Svenske HiFi och Musik, hva skjer?

    Da er nyeste versjon av hi-fi och musik kommet i posten. Umiddelbart reaksjon... Dette er en skuffelse. Kunne gjerne kjøpt lyd og bilde med en gang. Vel, får bare la abonnementet løpe ut.
  12. P

    ERA MK6 Drivrem

    Men belte for VPI var der ikke i oversikten og utvalget....
  13. P

    Hvorfor «elsker» italienerne lav oppløsning i bildet?

    Det har fasinert meg hvordan kjedene reklamerer for super oppløsning av nesten alt av tv skjermer. På samme tid er det nesten ingen sendinger som gjør at potensialet i tv kan utnyttes i særlig grad. Det er vel på grensen til villedende markedsføring. Unntaket kan vel være for de som har...
  14. P

    Hvorfor «elsker» italienerne lav oppløsning i bildet?

    Ikke riktig. Kan ha noe litt avhengig av abonnement. Men standard er det ikke
  15. P

    Hvorfor «elsker» italienerne lav oppløsning i bildet?

    Så langt jeg vet så er det nesten ingen som sender i 4k kvalitet. Det er enkelte sporadiske produksjoner, ja, men ikke noe dagligdags. Og da mest i noen musikkproduksjoner og noe sport. Og dette er alle gyldig over hele moder jord. Et unntak kan være Japan.
  16. P

    Dagens loppemarked funn

    Lite aktivitet her. Men ukas funn her for meg. Var innom på søppelsorteringa i dag. Og på innlevert for gjennbruk sto de her: B&W DM602 S2. Spurte om jeg kunne ta de med og det var greit. Så null kroner i kostnad. Tok de hjem og skjekka de. 100% i orden og nærmest strøkne. Tok bare å stramma...
Topp Bunn