Flotte 🤩
Har hatt litt ulike forsterker på dem, siste var vel Bladelius Ymer. Det var kjempematch og de våknet virkelig til live.
Spennende å høre om inntrykket ditt når din flotte Accu koples opp med dem.
Har det på samme måte. Var mitt lag nr to etter Italia, men mistet sansen etter kampen mot Spania.
Var Van Basten, Gullit og Rijkaard fra Milan-tiden som ga meg interesse for Nederland.
Ronaldo ute ✅
England ute ✅
Begynner bli et vellykket mesterskap i så måte. Holder med Messi og Argentina da Italia heller ble hjemme for fortsatt å feie EM-gullet.
Takk for info. Trenger ikke best mulig, men bra nok lydkvalitet. Så lenge den er god nok er det viktig at de sitter bra og er lette nok i vekt, jeg er ikke glad i frie propper så vil ha med bøyle.
Mine plt-hodetelefoner begynner svikte og jeg trenger nye. Nye plt er en opsjon, men så Openrun shokz på nett. Ukjent for meg, noen som har erfaring med disse...
Var i tilsvarende gravkammer i kapusinerklosteret i Roma, skjeletter etter gamle munker. Noen hele skjelett ikledd munkekapper og andre som det var laget kunst, lamper, kors osv av. Fascinerende saker.