Håper det er en HFS-er som kjøpte Domino pre og at vedkommende legger ut noen bilder og inntrykk.
Så på den lenge, men tok meg ikke råd. Litt anger, men slik er hifi-verden.
Rimelig sikker på det er en fantastisk pre.
Kjedelige greier.
Ø var på listen min, men forsvant nå, om det ikke blir ryddet opp i. Alt kan gå i stykker, men pris på nytt element virker høy og bedre service, gitt det vi vet via dine innlegg, bør forventes.
Midtsetet er dårlig, ingen tvil. Men unikt med trang plass med tre i baksetet på femsetere er det ikke. Sitter man fire, så sitter man bra i Y etter min mening. Så kan man jo ønske den var registrert som 4-seter eller synes det er fint at den er registrert som 5-seter.
Litt kritikk for...
Stiv og spartansk må du gjerne oppleve, men trang i baksetet? Da må dere ha vært 3 stk voksne, midtsetet er rimelig dårlig. Men én eller to stk i baksetet har meget god plass. Få biler kan skilte med tilsvarende.
Og det er et poeng. Hvor ofte kjører man så langt at flere ladestopp er nødvendig? For de fleste tror jeg det er sjelden, og da er elbil veldig kjekt.
Jeg måtte bytte vil og gikk noen runder nettopp med rekkevidde og ladestopp. Så konkluderte jeg med at de få turene det gjelder vil ikke...
Var jo en skandaløs offsideavblåsning mot TIL ett minutt på overtid. Dommere kan gjøre feil, men den var drøy.
Uansett gikk S08 videre så da var det en grei runde 😎