Søkeresultater

  1. ragwo

    Starter ny analog/vinyltråd. Alt kan diskuteres.

    @Olav E Litt lærertyggis og en 20-kroning eller to bakpå motvekten til armen gjør susen. Jeg doblet også verdien på spilleren på den måten.
  2. ragwo

    Ragwos stuer

    Må jo demonstrere hva som opprettholder kundegrunnlaget til intensiven. Svært få som blir innlagt grunnet årelang spising av salat. Ha en nydelig helg du også!
  3. ragwo

    Valentinos drodleDipol(tm) & greier

    Utrolig lekker sak! Gratulerer!
  4. ragwo

    Ragwos stuer

    Forandring fryder!
  5. ragwo

    Ragwos stuer

    Hard fredag på jobb! Heldigvis har vi underholdning i en måke som har oppdaget at den har stjert. Smart fugl!
  6. ragwo

    Ragwos stuer

    I mangel på ny pickup har jeg gått til anskaffelse av et geriatrihjelpemiddel i form av en foldetelefon. Fordelen er at Mathias Eick blir ekstra stor når han er brettet ut, det negative er at telefonen tåler ingenting, så jeg må ha en reservetelefon hvis jeg skal gjøre annet enn å surfe på...
  7. ragwo

    En kort anleggstråd fra nord

    Gratulerer med flott drivverk! Blir spennende å se hvordan plinthet blir.
  8. RME ADI-2 AD/DA

    Pent brukt RME ADI-2 AD/DA-converter ønskes kjøpt. https://www.rme-audio.de/ADI-2.html Har du en å selge så ta kontakt.
  9. ragwo

    Zulu vingler avgårde!

    Spennende! MiniDSP? Eneste merket jeg har vært borti som sender fra HK.
  10. ragwo

    Alt er relativt hos Einstein

    Gratulerer med lekre høyttalere og fæle stativer!
  11. ragwo

    tkr goes digital- tkr sitt anlegg

    Flotte bilder! Greit å kunne drømme seg bort fra nordnorsk midtsommervær.
  12. ragwo

    Lilleborg lyd- og spasérklubb.

    Oi, det var en overraskende vending! Gratulerer med nye suber! Skal Inkognito ut på brukten? Spør for en venn.
  13. ragwo

    Ragwos stuer

    I påvente av at et pickupkupp skal dukke opp på brukten, har jeg leflet litt med lundefuglen. Alternativ jordplassering, for lysende jord Hvis man har bruk for ekstra mye jord, kanskje et helt tilhengerlass.
  14. ragwo

    MM sin musikk, hifi og fototråd

    Men hvor er anlegget?!
  15. ragwo

    Villa Ottone

    Vanlig blemme å ikke fjerne støvfilteret på kameraet før bildetaking. Glemmer det alltid selv.
  16. Motvekt til SME 309 eller IV ønskes kjøpt

    Pent brukt motvekt til SME 309 eller IV ønskes kjøpt. Ta kontakt hvis du har en å selge. Med vennlig hilsen Ragnar Woje
  17. ragwo

    Ragwos stuer

    Fast forward, og OC9ML/II spiller feiende flott! Godt, gammelt headshell fant jeg også. Monterte den først i originalheadshellet til armen, men det ble en visuell krasj. Michael Jackson er aldri feil. Endelig har jeg somlet meg til å kjøpe min første CD på vinyl. CDen ble kjøpt et år før jeg...
  18. ragwo

    Ragwos stuer

    Hvordan greier jeg å rote så innmari, bare for å montere en pickup?
  19. ragwo

    Ragwos stuer

    Har siklet på den, takk for påminnelsen!
  20. ragwo

    Ragwos stuer

    Takk for tips! Hadde Bloom I eller II, men den måtte vike for Audio-Technica MC mener jeg å huske. Men med den prisen tror jeg at jeg tar 8 stk, minst.
Topp Bunn