Har selv Tempo 35, som jeg har kjørt med diverse effektforsterkere i det siste. Begynte med Hegel H20 som låt forholdsvis bra, litt tørt og uengasjerende kanskje, men bra holografisk og god kontroll. Neste var PS Audio M700 monoblokker, vanvittig kontroll på bassen, men betraktelig mer diffust...