Nå koster et pund 25% mer enn den gangen pluss prisstigning i 15 år gjør sitt.
Ellers ser jeg Tangerine får god omtale så sikkert gode produkter. Har du fått deg Karousel på spilleren din?
Kul utstilling. Var med på et av bildene som hang der fra Kalvøya konserten.
Hørte forresten på Grand Wazoo i formiddag. Den skiva kjøpte jeg for 50 år siden. Time flies.
En av de beste konsertene jeg har vært i gjennom med Dylan. Har for lengst mistet tellingen på hvor mange. Den jeg husker aller best var i Frognerbadet for snart 25 år siden.