Mulighet til å ta deg med makt om du ikke vil.Du får vel en mulighet til å bli med frivillig.Ville du vært politi om der ikke var mulighet for maktbruk med alle de galninger som finnes !
Det er fordi dieselmoteren har mye mer moment altså trekker bedre på lavt turtall.Diesel har også mer energi så forbruket blir lavere.For 20 år siden likte heller ikke jeg dieselmotoren i biler men mye har skjedd også med utslipp.