@Valentino
Jeg har jo M5 på denne boksen med Haitink og Concertgebouw Orchestra Amsterdam. Behagelig lyd på denne, men litt støy fra vinylen. Må vaske den i Scrooge-maskinen! Kan dette være spilt inn på ca samme tid som opptakene til Decca Pure Analogue- utgaven? Står ingen ting om når det er...