Søkeresultater

  1. aiso

    Jazz; hva hører du på nå?

  2. aiso

    Jazz; hva hører du på nå?

  3. aiso

    Jazz; hva hører du på nå?

  4. aiso

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    Roxy Music-Avalon
  5. aiso

    Jazz; hva hører du på nå?

  6. aiso

    Klassisk; hva hører du på nå?

    Den boksen jeg har med Haitink med symf 5-10 er mest trolig fra 1972. Den nye Decca Pure Analogue er basert på innspillinger fra 1970-71. Samme dirigent og orkester, men forskjellige innspillinger.
  7. aiso

    Klassisk; hva hører du på nå?

    @Valentino Jeg har jo M5 på denne boksen med Haitink og Concertgebouw Orchestra Amsterdam. Behagelig lyd på denne, men litt støy fra vinylen. Må vaske den i Scrooge-maskinen! Kan dette være spilt inn på ca samme tid som opptakene til Decca Pure Analogue- utgaven? Står ingen ting om når det er...
  8. aiso

    Klassisk; hva hører du på nå?

    Akkurat denne ble handlet fra : store.deccaclassics.com/collections/decca-pure-analogue. Bestilte tidlig for å sikre meg denne og et håp om at det skulle være både bra musisert samt god lyd. Dessverre ble det ikke sånn. Totalt sett ble det dyrere enn fra andre butikker siden den norske staten...
Topp Bunn