Søkeresultater

  1. P

    Vintage bilde

    Mange synes det er for lite eller få damer i denne hobbyen. Men de var der før...
  2. P

    Vintage bilde

    Denne komboen hadde et kort opphold hos meg. Doxa 70SE med preamp. Beklager dårlig bilde.
  3. P

    Vintage bilde

    Senere noen sånne. Mirage M5si bipolare høttalere. Store høyttalere, stor lyd, men litt vanskelig å plassere. Krevde et stort rom.
  4. P

    Vintage bilde

    Hadde noen slike, mission 762, med åpenbare mangler nedover i toneområdet. Gikk ellers bra sammen med cyrus elektronikk.
  5. P

    Vintage bilde

    DUX. Hadde vel noe slikt som dette engang i ung- ungdommen.🙂
  6. P

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    Så en helt anna sjanger
  7. P

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Tja, jeg vet ikke noe spesielt om teflon kontra polypropylene kondensatorer. Registrerer bare at CJ pt bruker begge deler i sine produkter, teflon og polypropylene . Og jeg har ikke sett noe sted om CJ produkter at det er noe særlig spesiell sjokoladefarge på lyden. :) Men meg om det.
  8. P

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Tja. Dette er hva de ofte sier om CJ produkter. Ta det for hva det er... "Electrolytic caps age and need replacement about every 10 years, or when sound degrades, or when they bulge or leak. Polypropylene and Teflon caps have much longer lives. Most would agree that Teflon caps sound better...
  9. P

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Dette er ingen dårlig forsterker. Men kanskje er jeg forutinntatt;) https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/436304812?
  10. P

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    Bluestime
  11. P

    Vintage bilde

    Og denne. Grei lyd , men skranglete CD skuff/mekanikk.
  12. P

    Vintage bilde

    Så var det de her da. Cannon TLS med piezo elektrisk diskant og 10" passiv slavebass/radiator. Husker de som lystklingende med mangler i mellomtoneområdet.
  13. P

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Æ har bodd nordpå i maaange år. Borås er ikke lenger enn rett rundt svingen, eller neste sving.:)
  14. P

    Vintage bilde

    Da korrigerer/redigerer jeg. Og oppfordringen er tatt. Så innlegget mitt er endret litt...
  15. P

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    Bra....
  16. P

    Vintage bilde

    Min første VPI, en 19jr. Kjøpt i 1990. Og jeg har den enda. Den står seg meget godt den dag i dag med en Origin arm og motor og litt andre mindre endringer.
  17. P

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Har lagt merke til at noen her inne liker Denon sine snurrer. Så kanskje et bra kjøp for noen. https://hifitorget.se/visa_annons.php/denon_dp_57l_228891.htm
Topp Bunn