Søkeresultater

  1. D

    Mat, drikke og røyk Whisky

    Den smakte fortreffelig 1t etter jobb og start på langhelg 👌
  2. D

    Mat, drikke og røyk Whisky

    Teller whiskey sour her?
  3. D

    Klær, briller og klokker Ny klokke...

    Bergeon 6767
  4. D

    Diverse Farsdag

    Jepp, 3 tegninger, gave og kake
  5. D

    Fosi Audio

    Hmm ja de når max effekt med 5A/48V så..
  6. D

    Ønsker anbefaling Min første sub

    Dynaudio Focus 110, Arendal 1961 1S Deler på 80 hz (Wiim Ultra)
  7. D

    men Tosken var ikke død

    Han er en luring han Fana, fikk bilder av noe strømkabler fra en kompis, og joda, det var selvfølgelig bedre enn før😂
  8. D

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Koseligste tråden på hfs ♥️
  9. D

    Ønsker anbefaling God DAC/STREAMER, 20 000 - 40 000 brukt.

    Wiim Ultra, men den er kanskje "for dårlig" ifht overskriften.
  10. D

    Vennetråd Wiim Streamere

    Må testes ut, syns ikke de "vu målerne" var noe særlig
  11. D

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Evt blodpannekaker/blodpølse 👍
  12. D

    Diverse Hvor mange hobbies har i ?

    Fiske (flue) Rc Bil Mc Musikk Hifi E-Mtb
  13. D

    Den store kabel utløsning tråden

    Kobla på 10 m skjøteledning til strømmen, fikk en mye lengre sound stage.
  14. D

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Syns dere drikker vel mye, åså i ukedagene 😲
  15. D

    Klær, briller og klokker Ny klokke...

    SARB er en lekker serie 👍
  16. D

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Skål mtfers! Kjenner det snart begynner å rykke i luftgitaren her
Topp Bunn