Søkeresultater

  1. beiver

    Humminguru - Ny ultralydvasker til US$ 349,-

    Blir dette noe av? Jeg kunne tenkt meg en.
  2. beiver

    Musical Fidelity NuVISTA - Norges premiere på Oslo HiFi Show

    Godt jeg fikk kjøpt den siste M6si av deg før det ble tomt da 😀
  3. beiver

    Musical Fidelity NuVISTA - Norges premiere på Oslo HiFi Show

    Var jo en heftig prisoppgang kontra Audiocom da.
  4. beiver

    Ønsker anbefaling CD spiller med DAB+

    Jeg er fornøyd med denne. Utgått nå så må finne på brukten. https://no.yamaha.com/no/products/audio_visual/hifi_components/cd-nt670d/index.html
  5. beiver

    Musical Fidelity

    Er du fornøyd? Har en ny på vei også, kanskje den dukker opp i morgen 😀
  6. beiver

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Tror jeg vet hvem selger er. Heter han Thomas hadde jeg ikke betalt noe i forskudd hos han.
  7. beiver

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Og hvis du leser det litt nøye så ser du at det er stykkpris
  8. beiver

    Høyttalere Meningmanns forsterker til Infinity Kappa 6.1i

    Bruker Vincent sp-331 på 7.2 i
  9. beiver

    Ønsker anbefaling HiFi på sparebluss

    Jeg kjøpte et par Infinity kappa 7.2 i og en vincent sp-331. Betalte 9900,- med frakt Bruker en gammel yamaha rx-v 1800 som pre Som jeg hadde fra før. For meg spiller dette helt rått. jakter nå,på en pre. mye mere musikkglede av dem enn system audio legend 40.2 silverback til 50k som jeg kjøpte...
  10. beiver

    Musical Fidelity

    Er det noen som vurderer og selge noe i A5 serien?
  11. beiver

    INFINITY`s venner

    Hei, kan jeg få forslag/tips/råd til effektforsterker til Kappa 7.2 i
  12. beiver

    Rega's venner

    Gøy med vinyl Anders. Bestilte de to platene med Adele i går, 159 kr. med frakt. billig.
  13. beiver

    Rega's venner

    Lyd har jeg fått, bare testa med en Elvis skive. Nå tror jeg at jeg gir f... i hjemmekino og går for stereo. Har en Yamaha RX-V1800 men regner med betydelig bedre lyd med en stereoforsterker.
  14. beiver

    Rega's venner

    Melder meg inn her jeg også. Rega RP1 med Performace Pack. Takk til digiman for en hyggelig handel.
  15. beiver

    Monitor Audio venner

    http://www.hembiobutiken.se/images/prod/goldgx.pdf
  16. beiver

    Monitor Audio venner

    Ser ut som bassporten sitter rett over høyttalerterminalen.
  17. beiver

    Monitor Audio venner

    Arvtageren til GS serien? http://avcat.jp/avnews/2010/magx.htm
  18. beiver

    Abrahamsen`s venner

    PS! CD spillereren heter V.1 ;)
  19. beiver

    Monitor Audio venner

    Må melde meg inn her jeg også. Har kjøpt MA GS20 + GSLCR + GSFX Alt drives nå av en Yamaha RX-V1800 Låter faktisk veldig bra, men vurderer litt mere krefter.
  20. beiver

    Abrahamsen`s venner

    Riktig, for paret.
Topp Bunn