Jeg kjøpte et par Infinity kappa 7.2 i og en vincent sp-331. Betalte 9900,- med frakt
Bruker en gammel yamaha rx-v 1800 som pre Som jeg hadde fra før.
For meg spiller dette helt rått.
jakter nå,på en pre.
mye mere musikkglede av dem enn system audio legend 40.2 silverback til 50k som jeg kjøpte...