Det må nevnes at jeg en tynn metall shim i front av headschell for å få riktig VTA med Cadenca black. Med Enabler får jeg jevnere feste når jeg skrur til PU. Det låter egentlig helt fint. Så fornøyd. Det er med litt selvinnsikt og humor, jeg posta :D
Jeg påstår ikke at vibrasjonene har noen egenlyd. Men bruker SME 309 TA som er stiv, og med begrenset demping i lager. Det låter iaf ikke dårlig med 1mm dempefilt i mellom headshell og PU.
Hei. Jeg hadde også den hjemme. De slet med å få til Sabre dac som satt i den. Noe mange andre har slitt med også. Endte opp med å kjøpe Altair G1. Den er meget bra synes nå jeg :)