Søkeresultater

  1. stianG

    Klær, briller og klokker Ny klokke...

    En GMT master anbefales. Kjøpte min 1675 i år 2000 eller deromkring. Solgte den i 2004 og fikk kjøpt den tilbake i 2015. Utrolig mange klokker har kommet og gått, denne består.
  2. stianG

    Drøbak by night

    Men også et helvete for en med promille
  3. stianG

    Klær, briller og klokker Ny klokke...

    Det er nok bare det elendige bildet. Den er 42mm. Føles omtrent som en 40mm Rolex med unntak av 22mm lenke som er litt voldsom
  4. stianG

    Klær, briller og klokker Ny klokke...

    Det kom enda en høstklokke her om dagen.
  5. stianG

    Klær, briller og klokker Ny klokke...

    Det er en Rolex Daytona 6265 som kommer for salg i nabolaget mitt snart. Den hadde du kledd.
  6. stianG

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Accuphase A-46 til tullete lav pris, så sikkert en luring. Men det som gjorde at jeg la den ut var «kun henting i Tromsø». Da er det jo en sjans, og liten risiko.
  7. stianG

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Hvis denne er legit kan noen i Tromsø gjøre et kupp! https://www.finn.no/435043406
  8. stianG

    St.Brand og hans ymse pasjoner.

    Jeg kjøpte en NOS på eBay. Ble så giret at jeg kjøpte en til fra japan.
  9. stianG

    St.Brand og hans ymse pasjoner.

    Anbefaler å prøve en Denon Dl-109. 109R med konisk nål og 109D med eliptisk. Låter veldig levende og ballsy. Jeg liker 109 bedre enn alle 103 varianter jeg har/har hatt.
  10. stianG

    Klær, briller og klokker Ny klokke...

    Ny høst, ny klokke. For en gangs skyld noe annet enn Rolex. Beklager rally reim på en slik klokke. Måtte få av den jævlige Milanese lenken den kom med. Semsket skinn er på vei.
  11. stianG

    Hjemme hos Fosse

    Vi har en trollmann her i Bergen som er ekspert på å få OTL amper stille. Det kan hende han kan få vekk støy i joule?
  12. stianG

    Halleluja

    Har forsøkt nesten det med 103s. Standard 103s med alu og eliptisk nål låter fantastisk lettflytende og engasjerende. Smør rett og slett. Needlestein 103s med bor og ogura vital låt egentlig som en hvilken som helst mellomklasse pickup. Ganske grått og kjedelig.
  13. stianG

    Portrettfoto/nærbilde av din knitrespiker/plog/pickup

    Veksler mellom to pickuper for tiden. Ds audio 003 og Denon DL 109D Moving coil er så 2024😜
  14. stianG

    Ortofon SPU 1s

    Har ikke brukt spu selv på mange år, men hjalp en kompis sette opp en garrard 401 med bokrand arm og spu no1s denne uken. Prøvde først med 3 gram, men det sporet heller dårlig. 4 gram og det satt som en kule. Dårlig sporing er nok langt mer skadelig for platene en høyt nåletrykk på en stiv...
  15. stianG

    Trinnov Surround

    Faen. Etter 4 år med Citroën UX er jeg veldig godt vant til det. Men finner sikkert ut av noe nytt og logisk også.
  16. stianG

    St.Brand og hans ymse pasjoner.

    Flott rack, og det ser ut til å være litt av en utsikt! Meget god riaa. Hadde den selv før jeg konverterte til ds audio pickuper.
  17. stianG

    Georgs ymse eksperimenter

    Utrolig bra resultat. Gratulerer!
  18. stianG

    Trinnov Surround

    Har ikke dillet med Trinnov boksen på lang tid jeg heller. Det funker jo bare. Skulle til med waveforming nå i sommer, men er uskikker på kost/nytte siden jeg hovedsaklig spiller musikk, og ikke er så voldsomt opptatt av dypbass. Men en ting jeg lurer på å prøve er en ekstern dac, gjerne en som...
  19. stianG

    Høyttalere Energy Veritas 1.8

    Vi solgte en del veritas 1.8 og 2.8 på akers mic hifi mot slutten av 90 tallet. Hadde et par 1.8 selv noen år, og det samme paret står fortsatt hos en kompis.
Topp Bunn