Takk skal du ha! Veldig fornøyd!
Ja, vi er forskjellige. Jeg har vel matretter med fisk som noen av høydepunktene når det kommer til det gastronomiske opplevelser.Nei, det er vel temmelig åpenbart at ikke vi deler estetisk sans. Jeg synes A80 er usedvanlig vakker, du liker å gå på ski.
Vel, da har jeg lært to nye ting. Du synes båndspilleren min er stygg og elsker fisk. Måka elsker også fisk, dessuten driter de der det passer dem.Ja, vi er forskjellige. Jeg har vel matretter med fisk som noen av høydepunktene når det kommer til det gastronomiske opplevelser.
Kos deg med (bånd)salat
Det er jaggu du også!Den er jo drit fin.
Takk!Grattis med A80. Jeg beundret den i butikken . Bare å begynne å hamstre mastertape heretter.![]()
Tape machines with preview:
Studer A80R 1/4 inch, 15 & 30 ips; Studer A80R 1/2 inch, 15 ips; Studer A80R 1/4 inch, DECCA electronics
Tape recorders:
Studer A80R 1/4 inch 2-track, 15 & 30 ips; Studer A80R 1/2 inch 2-track, 15 & 30 ips; Studer A807 1/2 inch 4-track, 15 & 30 ips; Studer A80R 1 inch 8-track, 15 ips; Machlabor STM 700 2 inch 16-track, 15 ips; Studer C37 (tube) 1/4 inch 2-track, 15 ips; Studer A812 1/4 inch 2-track, 15 ips
Tusen takk!Utrolig stilig med sånne båndspillere. Nesten like kult hos deg nå Tosken som hos Sidney og Rainer.
Sørg isåfall for å sikre deg ett eksemplar av DSOTM. Sånn at du kan briske deg for HertugenTakk!
Hvis jeg faktisk tuner den og gjør den perfekt, skal jeg spandere på meg et par bånd. Men det er faktisk utrolig morsomt å lytte på opptak fra streamer og CD også, selv om det selvfølgelig er helligbrøde. Er ihvertfall ikke vanskelig å forstå at bånd en gang var SOTA og det nærmeste vi kom perfekt gjengivelse.
Liker liksom ikke å tråkke på folk som er nede. Så ja, den må jeg ha seff!Sørg isåfall for å sikre deg ett eksemplar av DSOTM. Sånn at du kan briske deg for Hertugen![]()
Hu jeda mej!Båndspillere er ikke pene, men de skal visstnok gi god lyd.
Ja, tror du har rett…..det var en digresjon.Digresjon men jeg er nesten sikker på at dette:
![]()
Har vært inspirasjon til han her:
![]()
Takker så meget!Grattis med nytt.Faen han steiki så lite hifi det ville vært på HFS uten @Evo III og deg.
Vi ville bokstavelig talt vasset i hundedrit og badet i øl, men det er fint med sånne livshendelser i monitor også, altså.
mvh