Streaming har overtatt for lenge siden, men det har også blitt jobbet "knallhardt" med plassering i kulissene. JBL’ene har blitt dratt frem 10cm og nye nøye utarbeidede tegninger har blitt laget. Så har jeg justert JBL’ene opp igjen på 0dB etter å ha hatt dem på -1dB en stund. Jeg hørte ingen forskjell, men hadde kanskje gjort det hvis en annen hadde stått og justert mens jeg satt i stolen

Så må jeg bare få sagt at jeg på ingen måte er misfornøyd med JBL’ene hvis noen tror det. De spiller veldig bra på det meste, men de har litt "hardere" lyd på enkelte sanger i forhold til Klipschorna og jeg har kanskje fokusert for mye på det. Nå sitter jeg og koser meg med skikkelig trøkk i lyden mens rockefoten går

Så må jeg bare få sagt at jeg på ingen måte er misfornøyd med JBL’ene hvis noen tror det. De spiller veldig bra på det meste, men de har litt "hardere" lyd på enkelte sanger i forhold til Klipschorna og jeg har kanskje fokusert for mye på det. Nå sitter jeg og koser meg med skikkelig trøkk i lyden mens rockefoten går



