Spilte meget godt da jeg var innom sist M, sikkert bedre nå da du har skrudd ennå litt til

Støtter deg ang dine utfordringer på DIN plass i stua, der har du litt å gå på
Jeg hadde nok gått for en «forhandling» med sjefen og byttet plass med husmoranlegget
Ville gitt det en sjanse neste gang «sjefen» er bortreist

Men bare MINE tanker da…..
God 1.mai helg

gismo
Støtter deg ang dine utfordringer på DIN plass i stua, der har du litt å gå på
Jeg hadde nok gått for en «forhandling» med sjefen og byttet plass med husmoranlegget
Ville gitt det en sjanse neste gang «sjefen» er bortreist
Men bare MINE tanker da…..
God 1.mai helg
gismo

