Jo, i forhold til dagens nypris sparer du 100k som annonsen sier. Men hvis jeg husker ca. rett var nyprisen da spilleren ble introdusert omtrent som bruktprisen her, så hvis spilleren ble kjøpt ved introduksjon i Norge taper ikke selger noe særlig på salget. Ikke noe galt i det, men kanskje ikke...