Roqer sin siste aktivitet

  • Roqer
    Heldig om de er i studio i våre dager. Mye musikk skapes på datamaskin av én person. Å ha fire spor til opptak var ren luksus. George...
  • Roqer
    Roqer reagerte på HeyHo sitt innlegg i tråden Prima Luna med Liker Liker.
    Spiller nydelig Evo 200, Nec på front. Har inne en bestilling med Watford Valves og Langrex så det blir mer morro også etter påske 😊
  • Roqer
    Roqer reagerte på jokris sitt innlegg i tråden Prima Luna med Liker Liker.
    Når dere har byttet rør , har dere en spesiell spille liste , album som dere bruker for å høre eventuelle forskjeller? Selv pleier jeg å...
Topp Bunn