Nylig innhold av olisn

  1. olisn

    Hertugen's Loft

    Deres exellence: Viledag - i betydning slappe av, tenke på noe vakkert/deilig 🙄 - skrives med h foran, hviledag. I motsetning til virkedag.. Deres Ole G
  2. olisn

    Støpsel ut - støpsel inn igjen, -> Ingen lyd. ??

    Hei takk for den! 😊 mvh
  3. olisn

    Støpsel ut - støpsel inn igjen, -> Ingen lyd. ??

    De er trykket på og av utallige ganger 😆 mvh
  4. olisn

    Støpsel ut - støpsel inn igjen, -> Ingen lyd. ??

    Hei Fint, takk for hjelp! mvh 😊
  5. olisn

    Støpsel ut - støpsel inn igjen, -> Ingen lyd. ??

    Merkelig,- ja, ikke sant? Forsterker er Audia Flight FLS 10, - alle lys går på, alle kommandoer følges, og ja, den har stand by (den har jeg gått forbi). mvh
  6. olisn

    Støpsel ut - støpsel inn igjen, -> Ingen lyd. ??

    Hei alla glada Jeg har et anlegg som har spilt fint som bare det fram til i forigårs. Da ble det varslet mulig lyn og torden her på Østlandet (Larvik). Så jeg dro ut kontakten til alle strømførende deler av anlegget. I går koblet jeg opp anlegget igjen, men nå er det plutselig ingen lyd å få -...
  7. olisn

    Diverse Auroras bortgang

    Kondolerer!
  8. olisn

    Musical Innovation

    God jul og godt nytt år, Roar og øvrige MI-ere. Takk for mange gode musikk-timer! mvh. Ole G
  9. olisn

    BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

    God jul fra en tråd gjest, og takk for musikk-tips 😊
  10. olisn

    Laurvig Lydlaug?

    Hallo hallo! Noen lydfreaker der ute i bøkebyen? mvh. Ole G
  11. olisn

    Forsterkere Vakre forsterkere

    Heed La Grange
  12. olisn

    Diverse Slukets Bortgang

    Jeg kjente ham ikke Men Han var stemmen du bare måtte høre på Respektere Lære av Le av Gledes over takk Ole G
  13. olisn

    Magnepans venner

    Hey alla glada Har et par Magnapan LRS+ som i sin tid skulle få seg nye aitborne MR stativer. Fordi stativene kom fra større modell, fulgte det med lengre skruer. Til den ene av høyttalerne brukte jeg avkappede originalskruer. Funker flott. Men det var først da jeg hadde prøvd meg med norske...
  14. olisn

    BigSwifty: Veien er målet - eller?

    A propos Broman: Mener å huske en anekdote om at han hadde sendt en gjeng studenter på tur med ferje til København, og da ferja kom tilbake, hadde Broman plassert seg på et skjær like ved Innseilingen. Sant eller ikke, han hadde vel humor nok til å kunne finne på noe sånt. 😁
Topp Bunn