I det siste har jeg definert meg selv som i nærheten av "mål". På den andre siden kjenner jeg meg selv godt nok til å stille meg tvilende til den konklusjonen . . . spesielt når det har gått litt mer tid.
I forbindelse med dagen ønsker jeg alle som er innom en fin 17 mai!