Nylig innhold av Merc

  1. Merc

    Lyric HiFi konkurs?

    Ja eg har bestilt og betalt og aldri sett varene og da skal alt fikse seg må bare vente litt,litt mer penger og så blir alt bra ennå ingen ting nå kan han ikke huske det? Seriøst?
  2. Merc

    Lyric HiFi konkurs?

    Bjørn Olav lover og lyger og husker det han vill
  3. Merc

    Prince...RIP

    Trist som bare det,men musikken lever videre.R.I.P. Prince
  4. Merc

    To typer kabeldebattant

    Ja vi kan være glad at folk har egne meninger elles ville vi ha samme driten eller nirvana alt etter person,og ører. Ha en fin en!
  5. Merc

    Rørutstyr Superoppløste 12ax7-rør til preamp?

    Rør 12ax7 ecc83 Hei du bør prøve usa røret av 12ax7 som feks, rca/Sylvania/Raytion/Kenrad/Tungsol i black plate og hels med d-getter,kan kansje skaffe noen av disse ta kontakt på pm. Mvh. Merc
  6. Merc

    Tims venner... EAR-Yoshino

    Hei eg har ear Acute mrk3 cd spiller og er meget godt fornøyd spiller som en drøm.mvh. Merc
  7. Merc

    Ødelagt Plasma ? Se bilde.

    Hei eg fikk noe tilsvarende på en plasma skjerm for noen år siden en Panasonic,da var panelet røket,fikk ny på garanti,ser ut som at du har samme problemet desverre,
  8. Merc

    MIT Cables venner

    Denne tråden støttes ja eg har. Mit Oracel ma xlr og shotgun ma xlr og shotgun ma biwire ht kabel og er meget fornøyd.mvh
  9. Merc

    Rørutstyr 12AX7 med dynamikk? Kan noen hjelpe?

    Hei ser det kommer noen fine uttalelser uten ryggrad,tfk er ok men prøver man mazda eller Ken-rad blir tfk nede på sokke stadiet
  10. Merc

    Høyttalere Rockehøyttaler - Kan Hyperion Sound HPS-968 være noe for meg?

    Hei fikk høre Hyperion 968 i usa det er en meget god ht med kvaliteter som overgår prisen,og den er fin på 80-90 tals rock og den trøkker meget bra.mvh
  11. Merc

    Hva lytter du til i dag ?

    Soulfly du får testet utstyret da ja fra bunn til topp
  12. Merc

    Aesthetix`venner!

    Hei det er mange som mener at rør med gullpinner er 10 000 timers rør,eg tror det har med hvor mye du tar av og på utstyret,eg har time teller på og tar ut og reingjør både rør og sokkler ca 2 ganger i året,de gamle GE rørene mine varte ca et år med mye spilling. 8) De fleste rør kommer med et...
Topp Bunn