Nylig innhold av Makro

  1. Makro

    Overn Design

    Insel is the snekker and the stoffmaker! Jeg hadde Devone i bakhode og broder W designet
  2. Makro

    Overn Design

    The Odd One Dette var det første bestillingsprosjektet fra Inselwind/W.Sand i 2016. De spiller fremdeles helt fortreffelig og er ikke flaue å ha i stua, nydelig finish. I dag drives de av Marani dsp og to firekanals forsterkere.
  3. Makro

    Roger Waters ATD To much rope. Kommer hest og kjerre fra høyre mot venstre eller omvendt ?

    Lett å koble feil innimellom. Spilte nevnte kutt og da kom hesten fra høyre mot venstre. Etter besøk hos en velkjent ost oppdaget jeg det motsatte der. Rutet raskt om på dspˋn. Hvilket lydbilde har allmenheten ? Mvh O-H Sand
  4. Makro

    Akustikk i "furtebua"

    Ja dette var noe av det bedre jeg har hørt. Spilte alle typer musikk veldig bra. Hyggelig kveld dette ! Hilsen en utflytta antisossbonde fra Asker :)
  5. Makro

    Hjelp til beregning av port

    Hei ! Gjorde kjapp sim til deg Ser ut som du trenger en noe større dia på porten din for å oppnå maks resultat…
  6. Makro

    Hjelp, trenger Service manual til Infinity Modulus sub

    Kanskje her ? Krever registrering https://www.hifiengine.com/manual_library/infinity/modulus-sub.shtml
  7. Makro

    Bytte diskant i B& W 703

    Så bra ! Hilsen 62 år unge meg !! Ha en fin helg du og da !
  8. Makro

    Bytte diskant i B& W 703

    https://www.ebay.com/itm/144816145727?mkevt=1&mkcid=1&mkrid=711-53200-19255-0&campid=5338381880&toolid=10001&customid=e2c42fd8-182a-11ee-ac39-373338343032 Ser ut til å bare vippe opp huset og skru i vei !
  9. Makro

    Hva spiller dere for å demonstrere anlegget ?

    Gravde litt og her er demolisten til Qobuz https://www.qobuz.com/ie-en/playlists/high-end-audio-hifi-audiophile-playlist-hq-audiohuis-delft-rik-stoet-audio-flac-demor/2027009 Sikkert flere av strømmetjenestene som har noe lignende.
  10. Makro

    Hva spiller dere for å demonstrere anlegget ?

    Hei Det er jo greit å ta frem noen godlåter når en får besøk. Jeg spiller ihvertfall Lee Ritnour 6String Theory med låta Drifting. Kari Bremnes Reise og Yello med Electrofied pleier også å være med blandt mange andre da. Hva spiller dere ?
  11. Makro

    Litt humor påfyll takk!

    Pay the lady NOW! !
  12. Makro

    Brits with a twist

    Hei Mr Ø og takk for sist ! Flotte ht ! Det er litt trøblete med tykt høyttalerstoff ja. Spesiellt i hjørnene. Her er fyr på YT som gjør det på en grei måte. Man kan sikkert være litt nøyere en han men prinsippene i hjørnene og trikset med varmluftpistol ser jo ok ut Jeg pleier å bruke...
Topp Bunn