The Odd One
Dette var det første bestillingsprosjektet fra Inselwind/W.Sand i 2016. De spiller fremdeles helt fortreffelig
og er ikke flaue å ha i stua, nydelig finish. I dag drives de av Marani dsp og to firekanals forsterkere.
Lett å koble feil innimellom. Spilte nevnte kutt og da kom hesten fra høyre mot venstre. Etter besøk hos en velkjent ost
oppdaget jeg det motsatte der. Rutet raskt om på dspˋn. Hvilket lydbilde har allmenheten ?
Mvh
O-H Sand
https://www.ebay.com/itm/144816145727?mkevt=1&mkcid=1&mkrid=711-53200-19255-0&campid=5338381880&toolid=10001&customid=e2c42fd8-182a-11ee-ac39-373338343032
Ser ut til å bare vippe opp huset og skru i vei !
Gravde litt og her er demolisten til Qobuz
https://www.qobuz.com/ie-en/playlists/high-end-audio-hifi-audiophile-playlist-hq-audiohuis-delft-rik-stoet-audio-flac-demor/2027009
Sikkert flere av strømmetjenestene som har noe lignende.
Hei
Det er jo greit å ta frem noen godlåter når en får besøk.
Jeg spiller ihvertfall Lee Ritnour 6String Theory med låta Drifting.
Kari Bremnes Reise og Yello med Electrofied pleier også å være med blandt mange andre da.
Hva spiller dere ?
Hei Mr Ø og takk for sist ! Flotte ht ! Det er litt trøblete med tykt høyttalerstoff ja. Spesiellt i hjørnene.
Her er fyr på YT som gjør det på en grei måte. Man kan sikkert være litt nøyere en han men prinsippene
i hjørnene og trikset med varmluftpistol ser jo ok ut Jeg pleier å bruke...