Nylig innhold av Laban MK3

  1. Laban MK3

    lassemann sitt vindu

    Egen snikkarbu gratulerer :)
  2. Laban MK3

    Forsterkere Vakre forsterkere

    Fant et bilde her inne av min gamle preamp, ikke så ille stygg dypt savnet iallefall.
  3. Laban MK3

    Dagens loppemarked funn

    Forløper til Tællekæll eller Walkman om du vil Sony TCM 600 fant denne på loppis kr 40,-
  4. Laban MK3

    ICEpower

    Tror det siter Ice moduler i en steinalder en Pioneer sc lx 83 me har stående.
  5. Laban MK3

    MM sin musikk, hifi og fototråd

    Raggen går :)
  6. Laban MK3

    Kassett-spillernes venner

    Made in Japan 20kr stk :)
  7. Laban MK3

    Diverse Kineserne overtar i stillhet stadig flere vestlige HiFi merker

    Ikke sikker men er det ikke Sonovox som kjøpte opp Seas de er vel kanskje Kanadiske? Mvh Edit: Sonovox kjøpt opp av Taiwan selskap .
  8. Laban MK3

    men Tosken var ikke død

    Et annet skap .
  9. Laban MK3

    Liv Lagga

    Men hvis det er tilfelle hvorfor er da de fleste tak svarte av farge ? Svart reflekterer jo ikke lyset tilbake fra solen . Temp øker isen smelter bort naturlig refleksjon snart en sagablott . @Lagga fikser Fredag to dager i uken ( det haster ) :ROFLMAO:
  10. Laban MK3

    Liv Lagga

    Hvite togskinner forebygge solslyng tro ? Mvh
  11. Laban MK3

    Kassett-spillernes venner

    Tusen takk Terje hyggelig hilse på en entusiast , det var kun noen dråper igjen i antibac flasken her så dette kommer godt med .
  12. Laban MK3

    MM sin musikk, hifi og fototråd

    Kan den være gjemt i hekken forkledd som bærbar hekk ?
  13. Laban MK3

    AV-receivere til hifi og musikk

    Vel du snakker om høynivå inngang sjekk denne :oops: ( den midt på ) rene LAN på avstand .
  14. Laban MK3

    Japan del 2 – LYDEN AV JAPAN

    Uten nøkkel ingen tenning:)
  15. Laban MK3

    AV-receivere til hifi og musikk

    Me kjøpte en Pioneer sc lx 83 , har ikke fått testet den enda litt vedlikehold påkrevd ( remote har badet i cola / med snev av batterisyre på innsiden så litt å pusle med enda ) lurer på om den ikke er 16 år gammel nå :) plan var parre den med en Pioneer krp 500a plasma . Mvh
Topp Bunn