Nylig innhold av Karmana

  1. Karmana

    Sevalds rosablogg

    Dere to gir et ansikt til forestillingen om at haifai-interesserte er halvgamle sure gubber 😆😄
  2. Karmana

    Welcome to the Leisuredome

    Kjenner det skal bli en rolig dag etter min kraftanstrengelse foran TV i natt. Føler jeg gav alt og leverte en optimal prestasjon fra TV-stolen, og spillerne på banen gjorde seg heller ikke bort 😆 Bonus; minst et par spennende kamper til å følge med på 🥰 Ulempe; bli eksponert for alt pisset og...
  3. Karmana

    gismo`s musikk-stue

    Ikke bare folk fra Sjøforsvaret som går på Sjøkrigsskolen…..
  4. Karmana

    Welcome to the Leisuredome

    Lite folk som kjøper plater hos Foldnes Ø&B for tiden, så da var det bare en ting å gjøre…….kjøpe plater selv 😊
  5. Karmana

    RoDa's anleggstråd MkII

    Pøh, her borte er det høst for lenge siden 😡
  6. Karmana

    gismo`s musikk-stue

    Jaggu også langt fra det beste 😆 Lurer litt på om han gikk på Sjøkrigsskolen da jeg jobbet der 🤔
  7. Karmana

    Welcome to the Leisuredome

    Ja, husker vi har snakket om hva som er grunnen til ågerprisene 😡 Driter litt i det i dag da vi akkurat har fått svar på dagens blodprøve og alt er normalt med godgutten 🥰
  8. Karmana

    Welcome to the Leisuredome

    Så ikke ormen, men Pelsdotten hoppet til og begynte ganske raskt å halte på det ene forbenet. Bittmerket gav liten tvil om hva som var grunnen. De var likevel veldig usikker hos veterinæren da merkene var maksimal avstand for hoggormbitt. Pelsdotten endte opp med en masse intravenøs væske...
  9. Karmana

    Welcome to the Leisuredome

    Mange av dem her også. Tror bestanden vokser, og jeg skjønner ikke hvorfor de fremdeles skal være totalfredet 😡 Jeg er nok litt biased 😊 Pelsdotten ble bitt i foten, men det tok likevel en god stund før giften slo skikkelig inn. Håper jeg i fremtiden slipper en ny omgang med løping/hurtig gange...
  10. Karmana

    Welcome to the Leisuredome

    Mitt anlegg er dønn tyst………foruten ved bruk av platespilleren med volumet høyt påskrudd………og jeg tror «summingen» da ligger høyere i frekvens enn 50Hz.
  11. Karmana

    Welcome to the Leisuredome

    Har tenkt på det, men alle strømkablene er nå lagt med 87,3 graders vinkel på signalkablene, så det er et omfattende arbeid å gå over på nytt 😆
  12. Karmana

    8x12_TOM's anlegg

    Enig i at jeg ikke har stemmerett, uten at jeg på noen måte lar meg hindre av det 😆 Kos dokkar med DumDum Boys 😊
  13. Karmana

    Welcome to the Leisuredome

    Nei, nei og atter nei! Nå misforstår du fælt! Oljen ble benyttet for noen år siden da jeg gav mine dødssyke boutique kabler den siste olje 😆
  14. Karmana

    Welcome to the Leisuredome

    Du har alltid vært en gastronom, men nå har du visst tøyset litt med soppen!
  15. Karmana

    8x12_TOM's anlegg

    Høres spennende ut!
Topp Bunn