Kun overskrifter
Meny
Hjem
Nytt innhold
Forsideartikler
Bransjenyheter
Nyheter fra Audiophile.no
Besøksartikler
Mitt anlegg
Min hjemmekino
Fototråder
Oversikt over butikker
Forum
Nye innlegg
Søk i forumet
Torget
Nye annonser
Lagrede søk
Nytt innhold
Nye innlegg
Nye annonser
Nyeste aktivitet
Medlemmer
Online nå
Oversikt over butikker
Nettbutikk
Gå til nettbutikken
Topping audio
Eversolo streamere
Logg inn
Registrer
Nytt innhold
Søk
Søk
Søk kun i overskrifter
Av:
Online nå
Oversikt over butikker
Meny
Logg inn
Registrer
Hjem
Medlemmer
JavaScript er deaktivert. For en bedre opplevelse, vennligst aktiver JavaScript i nettleseren din før du fortsetter.
Grumpy sin siste aktivitet
Grumpy
reagerte på
crosswind sitt innlegg
i tråden
Analogt på Svartskog
med
Liker
.
Mono på DaVa i Reed till morgonkaffen.
13.05.2026
Grumpy
reagerte på
HasseBasse sitt innlegg
i tråden
OVK Sommerfest 2026
med
Haha
.
Visste ikke, at Jorwed var medlem av OVK 😁
12.05.2026
Grumpy
reagerte på
Irrgjenger sitt innlegg
i tråden
OVK Sommerfest 2026
med
Haha
.
Blir det blindtest av etanol mot metanol?
12.05.2026
Grumpy
reagerte på
habicht sitt innlegg
i tråden
OVK Sommerfest 2026
med
Haha
.
Det tar ikke en hel time fra første øl til første dårlige beslutning, vi er rasker en så
12.05.2026
Grumpy
svarte på tråden
OVK Sommerfest 2026
.
Beklager gutta, men kunne ikke dy meg fra å plakatere en egen bootleg-versjon i tråden her. Vil jeg noensinne bli tilgitt?
12.05.2026
Grumpy
reagerte på
habicht sitt innlegg
i tråden
OVK Sommerfest 2026
med
Liker
.
Vi skal nok sørge for at det blir anledning til formell påmelding. Takk for påminnelsen, komitéen er på saken
12.05.2026
Grumpy
reagerte på
Bulter sitt innlegg
i tråden
OVK Sommerfest 2026
med
Liker
.
Blir det formell påmelding, @habicht, eller skal vi bare møte opp?
12.05.2026
Grumpy
reagerte på
habicht sitt innlegg
i tråden
OVK Sommerfest 2026
med
Liker
.
Veldig hyggelig med så god respons, dette blir fantastisk. Synes Woody har kraftig undersolgt bruket. Enormt flott å gå igjennom hjemmesiden
12.05.2026
Grumpy
reagerte på
Figge sitt innlegg
i tråden
OVK Sommerfest 2026
med
Liker
.
Ska bli trevligt att komma tillbaks till Norge. Skönt att ha något att se fram emot efter sommaren.
12.05.2026
Grumpy
reagerte på
Powerpoint sitt innlegg
i tråden
Musikk for Prog intereserte
med
Liker
.
Jepp, det har vi skrevet litt om tidligere, men lenge siden nå så kjør på med anbefalinger. Jeg har stående albumet "Lex Rex" i hylla...
12.05.2026
Grumpy
reagerte på
W.Sand sitt innlegg
i tråden
Musikk for Prog intereserte
med
Liker
.
Har bandet "Glass Hammer" blitt nevnt ? Litt eim av Yes, ELP og Genesis.
12.05.2026
Grumpy
svarte på tråden
Musikk for Prog intereserte
.
Hørt endel på Rick Miller i dag, men ble også litt betatt av denne. Riktignok ikke å finne på vinyl, men det ble en nedlasting fra Bandcamp:
11.05.2026
Grumpy
reagerte på
crosswind sitt innlegg
i tråden
Analogt på Svartskog
med
Liker
.
Kaffe och vinyl i Trondheim. Hann inom två butiker innan jobb i dag, Crispin Glover och All good clean records.
11.05.2026
Grumpy
reagerte på
PederP sitt innlegg
i tråden
Hjemme hos HasseBasse
med
Haha
.
Er det ein hobby du har skjult for oss?
10.05.2026
Grumpy
reagerte på
HasseBasse sitt innlegg
i tråden
Hjemme hos HasseBasse
med
Liker
.
Så.......... Om en time går det igjen ut til kompissens garasje, for endda en gang å forsøke å få den kjære Smart-skøyten til å lade på...
10.05.2026
Hjem
Medlemmer
Topp
Bunn