Nylig innhold av Drossel

  1. D

    Sven_Palvigs lytterum

    By the way meget lød rigtigt godt på Svends anlæg.
  2. D

    Sven_Palvigs lytterum

    Var hos Sven fornylig fra Helsinge til Hillerød på cykel. Nu skal jeg og hustruen i bil til Hillerød og gå en tur hved slottet. Først et hurtigt bad. Har været i Tisvilde på stranden. Fik lækker mad deroppe masse salat.
  3. D

    Hjemme hos HasseBasse

    Men synes det er malplaceret til fisk.
  4. D

    Hjemme hos HasseBasse

    Det ville være mere på sin plads med Hvidvin vil jeg mene.
  5. D

    Sven_Palvigs lytterum

    Biamping afstår jeg fra. For kompliceret og tvivler på det vil have en positiv effekt??? Har fået reparerede Holton Hpa NXL 500 L Retur fra Holton.
  6. D

    Sven_Palvigs lytterum

    Men nok noget overvurderet vil jeg tillade mig at påstå! Plastic er ikke bare plastic. Der er mange afarter.
  7. D

    Sven_Palvigs lytterum

    Duelund er forlængst gået til de evige jagtmarker!
  8. D

    Sven_Palvigs lytterum

    Mus er noget man fanger i en fælde ifølge min opfattelse!
  9. D

    Sven_Palvigs lytterum

    Eu er en vederstyggelse
  10. D

    For mye diffusjon

    😲🤔 Dont drink and drive, don't drive and drink!
  11. D

    royervins anlegg

    Idag står det på voldsomt have arbejde her i Helsinge Danmark. Samt begyndt reparation af Holton forstærkere da den ene er død . Har dog fået reparerede Holton moduler retur fra Singapore. Har bestilt 2 af hans nyeste moduler formedelst 8000 kr. Spændende å se hvor længe det varer til de er i...
  12. D

    Harbeth

    Hi Epstein! 😆
  13. D

    drossels Diy tråd

    Har fået mine Holton moduler tilbage i repareret stand. Nu venter jeg på hans nyeste moduler.
  14. D

    Gunnar´s greier

    Billigt 🤘
  15. D

    drossels Diy tråd

    Ejeren ville så ikke tage den retur. Den spiller udmærket med en lille hjemmelavet buffer foran. Nu har jeg en fin Rør forforstærker. Har ikke fået lyttet seriøst på den. Håber det bliver til noget senere. Der er ved at komme ro og orden på familielivet.
Topp Bunn