Og i går var det grillings på skolen.
Uttdeling av vitnemål etter 10 års skolegang var også en hyggelig å bevegende seanse.
de vokser så jævla fort de kidza😅
Gjett hvem som er min i denne buketten😉
Nå må du huske hvilket forum vi henger på her @Bergfinn
Ingen overraskelser ennå......
Men jeg og du har jo gjennomskuet klientellet her inne for lenge siden.
La de nå bare holde på, så kan jeg og du nyte livets gleder😃
Har kjørt varm pizzaovnen på jobb jeg;) Hørte noe rykter utpå lørdagen om at du åpnet saloon dørene av Bergis, men det ble litt langt å reise.
Jeg henger ikke så mye her inne når jeg er offshore. Jeg tar all søvn jeg kan få😃