Ettersom vi ikke ser saker der helt tomme elbiler går apeshit på egenhånd, tenker jeg vi kan lese ut av denne saken at vedkommende som var i bilen, gjorde et eller annet, i det minste. Bilen var åpenbart påslått. Så hvordan og hvorfor gjør man det fra passasjersetet?
Det åpner for alle mulige scenarier, det hadde vært interessant om noen kunne forklare hendelsesforløpet litt mer.
Eg tenkjer også at politiforklaringa er delvis
plausibel. Han må vel også ha lagt tilstrekkeleg vekt på førarsetet til at bilen registerer at føraren er til stades og skrur seg på (viss ikkje: interessant kva som kan skje med ungar som kravlar rundt i bilen når han er parkert).
Eg har heller ikkje enorm tiltru til dei gymnastiske ferdigheitene til mann (63).
Det som ikkje rimer er (mi uheving)
Motor skrev:
Hvordan klarte han i det hele tatt å få benet over konsollen, trykke inn bremsepedalen som han må for å sette bilen i «Drive», deretter flytte foten til gassen – og så trampe den i bånn?
Politiet har opplyst at bilens gasspedal var aktivert 100 prosent i cirka tre sekunder før bilen smalt i veggen.
Eg kjøper at sjåføren kan ha spent seg (panikkreaksjon), men berre dersom han sat i førarsetet, evt. har ramla «oppi» pedalbrønnen. Men det rimar ikkje med at han vart funnen i passasjersetet.
Airbagargumentet faller også i fisk, bilen lander på høyre siden, mannen faller over i passasjersetet og høyre bag utløses.
Det andre som skurrar, er om airbag-en ikkje løyser seg ut før bilen treff bakken. Her køyrer altså bilen gjennom
ein mursteinsvegg i 62 km/t, og airbagen løyser seg ikkje ut?
Min instinktive reaksjon på dei fleste slike historier om sjølvkøyrande bilar er «jaha». Eg har sett mange menn 60+ med ekstremt aggressiv ryggestil, som om dei fem sekunda det tek å gjera det roleg og forsiktig er dei viktigaste i heile verda. Eg veit også at det er mogleg å rota til F/R, men normalt tek det meg < 1 s å korrigera. Men: i denne saka verkar det litt mindre opplagt.