C
cruiser
Gjest
Selvsagt...Og veldig god PR.Dette var jo veldig snilt gjort![]()
Selvsagt...Og veldig god PR.Dette var jo veldig snilt gjort![]()
Det betyr vel i praksis at modifiseringen må være synlig med det blotte øyet vil jeg tro. Det nytter neppe for kunden å henvise til woodoo"Dette tilbudet vil kun gjelde MX-modifiserte produkter, der det må kunne dokumenteres at det er et MX-modifisert MJ Acoustics-produkt som er kjøpt, poengterer han." Måtte le da jeg leste det der. Så ironisk. Dokumenter det udokumenterte.
Bare for å regne videre med noe, så blir det at Stereo+ nok er på saken; "MJ Acoustics får ikke inn MX-modifiserte produkter til avmodifisering - store dokumentasjonsproblemer".Regner ikke med at så mange høyttalere blir sendt inn for gratis sjekk og oppdatering, egentlig.
Det står jo i artikkelen at det MJ Acoustics skal gjøre er "å sjekke om produktet er modifisert, og på kjøpet oppdatere det til siste versjon". Da fremgår det av sammenhengen at kunden selv ikke behøver å dokumentere hvilke modifikasjoner som er gjort, men bare AT det er kjøpt som et modifisert produkt.Bare for å regne videre med noe, så blir det at Stereo+ nok er på saken; "MJ Acoustics får ikke inn MX-modifiserte produkter til avmodifisering - store dokumentasjonsproblemer".Regner ikke med at så mange høyttalere blir sendt inn for gratis sjekk og oppdatering, egentlig.
Er det gitt at dét blir enkelt å dokumentere, da? "Kvitteringskluss på vestlandet" kan bli overskriften.... men bare AT det er kjøpt som et modifisert produkt.
Enig i det. Produsentene legger gjerne mye ressurser i å få komponentene til å få god lyd (i forhold til pris) og en uautorisert modifisering vil ødelegge ryktet og redusere verdien på varemerket deres dersom den er dårlig utført.Selvsagt...Og veldig god PR.Dette var jo veldig snilt gjort![]()
Men det illustrerer også litt om hvor lite interessert produsenter er i å få merkevaren sin tuklet med. Dette er jo en dimensjon som ikke har blitt problematisert i disse trådene
Vel, Maxwell selger ikke slike subwoofere umodifiserte, så det løses enkelt med at man har en kvittering på kjøpt produkt fra Maxwell.Er det gitt at dét blir enkelt å dokumentere, da? "Kvitteringskluss på vestlandet" kan bli overskriften.... men bare AT det er kjøpt som et modifisert produkt.
Det blir jo bare spekulasjoner - igjen. Det er ingen ting som tyder på at Maxwell sine kunder ikke får kvittering med korrekt produktbeskrivelse når de kjøper varer. Vi kommer ikke til å gjøre noe mer med Maxwell-saken før det dukker opp nye konkrete kontakter fra produsentene, eller andre nye momenter. Vi har startet å tenke på neste sak som vi er tipset om fra medlemmer på forumet.Er det gitt at dét blir enkelt å dokumentere, da? "Kvitteringskluss på vestlandet" kan bli overskriften.... men bare AT det er kjøpt som et modifisert produkt.
Absolutt ikke. Forbrukersak med allmenn interesse, vil jeg tro.Vi har startet å tenke på neste sak som vi er tipset om fra medlemmer på forumet.
Det høres da illevarslende ut, nærmest som at en eller annen skal bankes opp.![]()
Liker stilenAbsolutt ikke. Forbrukersak med allmenn interesse, vil jeg tro.Vi har startet å tenke på neste sak som vi er tipset om fra medlemmer på forumet.
Det høres da illevarslende ut, nærmest som at en eller annen skal bankes opp.![]()
Du har flere ganger fremhevet Fidelity som et godt blad music bear. Var dette basert på underholdningen bladet ga? For noen objektiv forbruker-journalistikk kunne det neppe kalles. Eller hur?Enig. Veldig enig med deg Asbjørn.Absolutt. Det er derfor det er så viktig at aktører som driver useriøst blir dratt frem i lyset og offentlig konfrontert med lureriet sitt. Hvis du likevel vil handle der, så vel bekomme, men det kan jo tenkes at ditt eventuelle garantikrav blir håndtert på samme måte. Det er også derfor vi har en markedsføringslov, slik at vi kan handle med de som virkelig tilbyr de beste varene og ikke bare med dem som tøyer sannheten lengst. Det vil være veldig vanskelig å drive lovlig og seriøst i en bransje hvor det er "valgfritt" om man vil betale moms og hvor skruppelløse aktører kan lyve hvor grovt som helst og slippe unna med det.Folk (kundene) må få bestemme selv hvem de vil handle hos.
Det er nettopp fordi folk selv må få treffe sine egne valg at det er så viktig at de får tilgang til informasjon og at de kan stole på at folk snakker sant. Er det virkelig så vanskelig å forstå?
Fidelity gutta gav seg ikke ut for noe annet enn det de var, i Fidelity sammenheng, noe jeg leste med guttaktig glød og interesse omrent slik de serverte meg stoffområder. Men jeg leste mellom linjene, der det måtte gjøres, og gledet meg over resten.Du har flere ganger fremhevet Fidelity som et godt blad music bear. Var dette basert på underholdningen bladet ga? For noen objektiv forbruker-journalistikk kunne det neppe kalles. Eller hur?Enig. Veldig enig med deg Asbjørn.Absolutt. Det er derfor det er så viktig at aktører som driver useriøst blir dratt frem i lyset og offentlig konfrontert med lureriet sitt. Hvis du likevel vil handle der, så vel bekomme, men det kan jo tenkes at ditt eventuelle garantikrav blir håndtert på samme måte. Det er også derfor vi har en markedsføringslov, slik at vi kan handle med de som virkelig tilbyr de beste varene og ikke bare med dem som tøyer sannheten lengst. Det vil være veldig vanskelig å drive lovlig og seriøst i en bransje hvor det er "valgfritt" om man vil betale moms og hvor skruppelløse aktører kan lyve hvor grovt som helst og slippe unna med det.Folk (kundene) må få bestemme selv hvem de vil handle hos.
Det er nettopp fordi folk selv må få treffe sine egne valg at det er så viktig at de får tilgang til informasjon og at de kan stole på at folk snakker sant. Er det virkelig så vanskelig å forstå?
Fidelity gutta gav seg ikke ut for noe annet enn det de var, i Fidelity sammenheng, noe jeg leste med guttaktig glød og interesse omrent slik de serverte meg stoffområder. Men jeg leste mellom linjene, der det måtte gjøres, og gledet meg over resten.Du har flere ganger fremhevet Fidelity som et godt blad music bear. Var dette basert på underholdningen bladet ga? For noen objektiv forbruker-journalistikk kunne det neppe kalles. Eller hur?Enig. Veldig enig med deg Asbjørn.
Kort fortalt![]()
Jeg har en Spec RSA-M3EX hjemme til lån av en kamerat nå. Etter den glimrende testen av den dyrere modellen som er testet her, var det vel så og si slik at jeg nesten ikke turde å ta den i hus. Jeg har nesten en "tvangstanke" om at produkter skal være sorte og helst litt fysisk store. Så designet var ikke helt min greie. Men den ser penere ut i virkeligheten.Audio/Fidelity/AudioFidelity er absolutt lesverdig, men først og fremst som underholdning. Noen av de dyreste bomkjøpene mine har kommet når jeg har tatt det som står der for god fisk. Det gjelder også for musikk, hvor Fidelity tidvis har boblet over av entusiasme for "dynamikken" på remastrede utgivelser. Når jeg selv fulgte anbefalingen og kjøpte skiva viste det seg selvsagt at den var komprimert og brickwall'et til døde, full av knallhard forvrengning, men selvsagt louder than hell. OK, skriv det på kontoen for læring.
Denne artikkelen fra feeden på forsiden viser både hva som er bra og hva som mangler i den stilen: Håkon Rognlien: TOPP SPEC, beste digitalforsterker hittil! - Audio Fidelity
På pluss-siden er artikkelen full av boblende entusiasme og fine bilder. Derimot sier den ingen verdens ting om hva den forsterkeren egentlig er for noe. "Digitalforsterkere" eksisterer ikke, men google viser fort at det dreier seg om en klasse D-forsterker med lineær strømforsyning, sistegenerasjons utgangstransistorer og "audiofile" komponenter i utgangsfilteret. (Products : RSA-F33EX/RSA-M3EX/RSA-V1EX| Spec)
Lydkarakteristikken som beskrives er omtrent som forventet for den konstruksjonen, men det hadde jo vært interessant å vite hvor bra den er sammenlignet med andre klasse D-forsterkere til en brøkdel av prisen. Man kan kjøpe ganske mange Hypex nCore for 134000 eller deromkring. Men det er kanskje forskjell på luxury lifestyle, type Robb Report, og interesse for lydgjengivelse.
Kanskje vi får en forsidefeed til stereo+ også etterhvert?
Digital forsterker høres jo kult ut da, Asbjørn. På linje med digitale høyttalereAudio/Fidelity/AudioFidelity er absolutt lesverdig, men først og fremst som underholdning. Noen av de dyreste bomkjøpene mine har kommet når jeg har tatt det som står der for god fisk. Det gjelder også for musikk, hvor Fidelity tidvis har boblet over av entusiasme for "dynamikken" på remastrede utgivelser. Når jeg selv fulgte anbefalingen og kjøpte skiva viste det seg selvsagt at den var komprimert og brickwall'et til døde, full av knallhard forvrengning, men selvsagt louder than hell. OK, skriv det på kontoen for læring.
Denne artikkelen fra feeden på forsiden viser både hva som er bra og hva som mangler i den stilen: Håkon Rognlien: TOPP SPEC, beste digitalforsterker hittil! - Audio Fidelity
På pluss-siden er artikkelen full av boblende entusiasme og fine bilder. Derimot sier den ingen verdens ting om hva den forsterkeren egentlig er for noe. "Digitalforsterkere" eksisterer ikke, men google viser fort at det dreier seg om en klasse D-forsterker med lineær strømforsyning, sistegenerasjons utgangstransistorer og "audiofile" komponenter i utgangsfilteret. (Products : RSA-F33EX/RSA-M3EX/RSA-V1EX| Spec)
Lydkarakteristikken som beskrives er omtrent som forventet for den konstruksjonen, men det hadde jo vært interessant å vite hvor bra den er sammenlignet med andre klasse D-forsterkere til en brøkdel av prisen. Man kan kjøpe ganske mange Hypex nCore for 134000 eller deromkring. Men det er kanskje forskjell på luxury lifestyle, type Robb Report, og interesse for lydgjengivelse.
Kanskje vi får en forsidefeed til stereo+ også etterhvert?
Spec og Ncore er nok to ganske så forskjellige lydmessige produkter selv om begge er klasse D. Spec konstruerer bevisst fargete klasse D forsterkere hvor man ønsker det skal ha en lydsignatur fra klassisk rørforsterkeri men med styrkene fra klasse D. Ncore, som du vet, er en forsterker som er laget for å være så transparent som mulig.Lydkarakteristikken som beskrives er omtrent som forventet for den konstruksjonen, men det hadde jo vært interessant å vite hvor bra den er sammenlignet med andre klasse D-forsterkere til en brøkdel av prisen. Man kan kjøpe ganske mange Hypex nCore for 134000 eller deromkring. Men det er kanskje forskjell på luxury lifestyle, type Robb Report, og interesse for lydgjengivelse.
Kanskje vi får en forsidefeed til stereo+ også etterhvert?
Ja for min skyld kan de sku publisere, hva fanden de vil i Net magasinet deres !. Som foreksempel samt offenligørese av mail kommunikationen mellem de 2 parter, så længe det foregår i firma regi. Da vil det være naturlig at eventuel tvist mellem de 2 parter kan bringes for en retsinstans.Dette var jo veldig snilt gjort godt jobbet igjen stereo + Hifi-produsent vil hjelpe MX-kundene - Stereo+
Imagine
Selvsagt er det et (virkningsfullt) element av egenpromotering her, men sakens hovedperson reagerte på oppslaget med å hevde seg feilsitert og kryssklippet, og påsto at stereo+ fordreide hans forklaringer. Da synes jeg det var på sin plass å gjengi hele dialogen, slik at leserne selv kunne gjøre seg opp en mening om dette. Et webmagasin og en forhandler er da ikke konkurrenter, så jeg ser ikke noen interessekonflikt i det.Men at gå ut med en offenliggøresse av mail kommuniskation mellem 2 forskellige firmaer/ parter på diverse forum som her!,er en hel anden sag og veldig kritig værdig da det handler om at en bransje aktør offenligør infomation om en anden bransje aktør, med det formål at promotere sig selv.
Intervjuene med Maxwell og importørene ble gjort på epost. Å offentligjøre/publisere et intervju er faktisk ikke så veldig uvanlig. Artiklene som senere er publisert er de redigerte versjonene av intervjuene.Ja for min skyld kan de sku publisere, hva fanden de vil i Net magasinet deres !. Som foreksempel samt offenligørese av mail kommunikationen mellem de 2 parter, så længe det foregår i firma regi. Da vil det være naturlig at eventuel tvist mellem de 2 parter kan bringes for en retsinstans.Dette var jo veldig snilt gjort godt jobbet igjen stereo + Hifi-produsent vil hjelpe MX-kundene - Stereo+
Imagine
Men at gå ut med en offenliggøresse av mail kommuniskation mellem 2 forskellige firmaer/ parter på diverse forum som her!,er en hel anden sag og veldig kritig værdig da det handler om at en bransje aktør offenligør infomation om en anden bransje aktør, med det formål at promotere sig selv.
Faktisk synes jeg det ville være på plads med en eventuel udestengelse av Stereo+ og releaterte privatpersoner av magasinet på dette forum.
Eller i det mindste av alvorlig advarsel og reprimande fra De ansvarlige for dette forum.
ER jeg den eneste indeher som synes at hele måten at stereo+ og de relaterede personer under dette magasin,- har gået langt ut over, hva man kan forvente av etik fra en bransje aktør til en anden aktør og at det stinker!
Det dette handler om er at promosere sig selv, og i sidste ende profit.
Den MÅ være bra. Det er en direkte link til artikkelen på siden til SPEC. Pluss en til USA. Kun de to.Audio/Fidelity/AudioFidelity er absolutt lesverdig, men først og fremst som underholdning. Noen av de dyreste bomkjøpene mine har kommet når jeg har tatt det som står der for god fisk. Det gjelder også for musikk, hvor Fidelity tidvis har boblet over av entusiasme for "dynamikken" på remastrede utgivelser. Når jeg selv fulgte anbefalingen og kjøpte skiva viste det seg selvsagt at den var komprimert og brickwall'et til døde, full av knallhard forvrengning, men selvsagt louder than hell. OK, skriv det på kontoen for læring.
Denne artikkelen fra feeden på forsiden viser både hva som er bra og hva som mangler i den stilen: Håkon Rognlien: TOPP SPEC, beste digitalforsterker hittil! - Audio Fidelity
På pluss-siden er artikkelen full av boblende entusiasme og fine bilder. Derimot sier den ingen verdens ting om hva den forsterkeren egentlig er for noe. "Digitalforsterkere" eksisterer ikke, men google viser fort at det dreier seg om en klasse D-forsterker med lineær strømforsyning, sistegenerasjons utgangstransistorer og "audiofile" komponenter i utgangsfilteret. (Products : RSA-F33EX/RSA-M3EX/RSA-V1EX| Spec)
Lydkarakteristikken som beskrives er omtrent som forventet for den konstruksjonen, men det hadde jo vært interessant å vite hvor bra den er sammenlignet med andre klasse D-forsterkere til en brøkdel av prisen. Man kan kjøpe ganske mange Hypex nCore for 134000 eller deromkring. Men det er kanskje forskjell på luxury lifestyle, type Robb Report, og interesse for lydgjengivelse.
Kanskje vi får en forsidefeed til stereo+ også etterhvert?
Nei, for mig vil det rekke med en offenlig advarsel og reprimande fra Høvdingen,- til dere på dette forum.Intervjuene med Maxwell og importørene ble gjort på epost. Å offentligjøre/publisere et intervju er faktisk ikke så veldig uvanlig. Artiklene som senere er publisert er de redigerte versjonene av intervjuene.Ja for min skyld kan de sku publisere, hva fanden de vil i Net magasinet deres !. Som foreksempel samt offenligørese av mail kommunikationen mellem de 2 parter, så længe det foregår i firma regi. Da vil det være naturlig at eventuel tvist mellem de 2 parter kan bringes for en retsinstans.Dette var jo veldig snilt gjort godt jobbet igjen stereo + Hifi-produsent vil hjelpe MX-kundene - Stereo+
Imagine
Men at gå ut med en offenliggøresse av mail kommuniskation mellem 2 forskellige firmaer/ parter på diverse forum som her!,er en hel anden sag og veldig kritig værdig da det handler om at en bransje aktør offenligør infomation om en anden bransje aktør, med det formål at promotere sig selv.
Faktisk synes jeg det ville være på plads med en eventuel udestengelse av Stereo+ og releaterte privatpersoner av magasinet på dette forum.
Eller i det mindste av alvorlig advarsel og reprimande fra De ansvarlige for dette forum.
ER jeg den eneste indeher som synes at hele måten at stereo+ og de relaterede personer under dette magasin,- har gået langt ut over, hva man kan forvente av etik fra en bransje aktør til en anden aktør og at det stinker!
Det dette handler om er at promosere sig selv, og i sidste ende profit.
Det er også verdt å merke seg at Vindheim i Maxwell Hi-Fi AS etterlyste dokumentasjon på at det vi skrev var riktig, og han anklaget også Stereo+ for å ha sitert ham feil. Derfor valgte vi å legge ut hele intervjuet for å la leserne få avgjøre selv.
At du finner det kritikkverdig og ønsker oss slettet fra forumet, er du selvsagt i din fulle rett til å mene.
mvh
Roy Ervin Solstad
Stereo+
For fanden da Roy,- i pressede jo manden helt ut i tovene.Nei, for mig vil det rekke med en offenlig advarsel og reprimande fra Høvdingen,- til dere på dette forum.Intervjuene med Maxwell og importørene ble gjort på epost. Å offentligjøre/publisere et intervju er faktisk ikke så veldig uvanlig. Artiklene som senere er publisert er de redigerte versjonene av intervjuene.Ja for min skyld kan de sku publisere, hva fanden de vil i Net magasinet deres !. Som foreksempel samt offenligørese av mail kommunikationen mellem de 2 parter, så længe det foregår i firma regi. Da vil det være naturlig at eventuel tvist mellem de 2 parter kan bringes for en retsinstans.Dette var jo veldig snilt gjort godt jobbet igjen stereo + Hifi-produsent vil hjelpe MX-kundene - Stereo+
Imagine
Men at gå ut med en offenliggøresse av mail kommuniskation mellem 2 forskellige firmaer/ parter på diverse forum som her!,er en hel anden sag og veldig kritig værdig da det handler om at en bransje aktør offenligør infomation om en anden bransje aktør, med det formål at promotere sig selv.
Faktisk synes jeg det ville være på plads med en eventuel udestengelse av Stereo+ og releaterte privatpersoner av magasinet på dette forum.
Eller i det mindste av alvorlig advarsel og reprimande fra De ansvarlige for dette forum.
ER jeg den eneste indeher som synes at hele måten at stereo+ og de relaterede personer under dette magasin,- har gået langt ut over, hva man kan forvente av etik fra en bransje aktør til en anden aktør og at det stinker!
Det dette handler om er at promosere sig selv, og i sidste ende profit.
Det er også verdt å merke seg at Vindheim i Maxwell Hi-Fi AS etterlyste dokumentasjon på at det vi skrev var riktig, og han anklaget også Stereo+ for å ha sitert ham feil. Derfor valgte vi å legge ut hele intervjuet for å la leserne få avgjøre selv.
At du finner det kritikkverdig og ønsker oss slettet fra forumet, er du selvsagt i din fulle rett til å mene.
mvh
Roy Ervin Solstad
Stereo+
KRITIKK verdig, JA
Intet kritikkverdig med dette. Godt håndverk av Stereo+. Endelig noen som tør å stille spørsmål.For fanden da Roy,- i pressede jo manden helt ut i tovene.Nei, for mig vil det rekke med en offenlig advarsel og reprimande fra Høvdingen,- til dere på dette forum.Intervjuene med Maxwell og importørene ble gjort på epost. Å offentligjøre/publisere et intervju er faktisk ikke så veldig uvanlig. Artiklene som senere er publisert er de redigerte versjonene av intervjuene.
Det er også verdt å merke seg at Vindheim i Maxwell Hi-Fi AS etterlyste dokumentasjon på at det vi skrev var riktig, og han anklaget også Stereo+ for å ha sitert ham feil. Derfor valgte vi å legge ut hele intervjuet for å la leserne få avgjøre selv.
At du finner det kritikkverdig og ønsker oss slettet fra forumet, er du selvsagt i din fulle rett til å mene.
mvh
Roy Ervin Solstad
Stereo+
KRITIKK verdig, JA
Endvidere kan man jo være bekymre,t om ikke der er en sygdom som spiller in her.
Uanset, dette drejer sig tros alt om manden levebrød, og det kan også have store inplikationer for vedkommenden fremtidige muligheter.
Og jeg finder måten i har taklet dette på, veldig kritikk verdig.
Mvh.
Hi-rex
Greit at du synes det.Intet kritikkverdig med dette. Godt håndverk av Stereo+. Endelig noen som tør å stille spørsmål.For fanden da Roy,- i pressede jo manden helt ut i tovene.Nei, for mig vil det rekke med en offenlig advarsel og reprimande fra Høvdingen,- til dere på dette forum.Intervjuene med Maxwell og importørene ble gjort på epost. Å offentligjøre/publisere et intervju er faktisk ikke så veldig uvanlig. Artiklene som senere er publisert er de redigerte versjonene av intervjuene.
Det er også verdt å merke seg at Vindheim i Maxwell Hi-Fi AS etterlyste dokumentasjon på at det vi skrev var riktig, og han anklaget også Stereo+ for å ha sitert ham feil. Derfor valgte vi å legge ut hele intervjuet for å la leserne få avgjøre selv.
At du finner det kritikkverdig og ønsker oss slettet fra forumet, er du selvsagt i din fulle rett til å mene.
mvh
Roy Ervin Solstad
Stereo+
KRITIKK verdig, JA
Endvidere kan man jo være bekymre,t om ikke der er en sygdom som spiller in her.
Uanset, dette drejer sig tros alt om manden levebrød, og det kan også have store inplikationer for vedkommenden fremtidige muligheter.
Og jeg finder måten i har taklet dette på, veldig kritikk verdig.
Mvh.
Hi-rex
Morten
Vi ba Maxwell Hi-Fi AS dokumentere sine påstander. Når Maxwell ikke ville det, prøvde vi å få produsentene til å komme med dokumentasjonen på de påstandene som lå på nettsiden til Maxwell og i annonsene både her på HFS og på finn.no. Vi i Stereo+ klarte ikke å få bekreftet at Maxwell sine påstander var sanne. Snarere tvert i mot.For fanden da Roy,- i pressede jo manden helt ut i tovene.
Endvidere kan man jo være bekymre,t om ikke der er en sygdom som spiller in her.
Uanset, dette drejer sig tros alt om manden levebrød, og kan også have store inplikationer vedrøende ved kommendende fremtdige muligheter.
Og jeg finder måten i har taklet dette på, veldig kritikk verdig.
Mvh.
Hi-rex
Hallo, vis jeg bliver taget i røven av en eller anden selger, betyder det ikke at jeg mister livs næringen min.Vi ba Maxwell Hi-Fi AS dokumentere sine påstander. Når Maxwell ikke ville det, prøvde vi å få produsentene til å komme med dokumentasjonen på de påstandene som lå på nettsiden til Maxwell og i annonsene både her på HFS og på finn.no. Vi i Stereo+ klarte ikke å få bekreftet at Maxwell sine påstander var sanne. Snarere tvert i mot.For fanden da Roy,- i pressede jo manden helt ut i tovene.
Endvidere kan man jo være bekymre,t om ikke der er en sygdom som spiller in her.
Uanset, dette drejer sig tros alt om manden levebrød, og kan også have store inplikationer vedrøende ved kommendende fremtdige muligheter.
Og jeg finder måten i har taklet dette på, veldig kritikk verdig.
Mvh.
Hi-rex
Jeg finner også det besynderlig at man kan forsvare bevisst villedning av både eksisterende og potensielle kunder med referanse til at dette er innehaveren sitt levebrød. Det dreier seg like mye om de samme kundenes sine oppsparte midler som er brukt i Maxwell-butikken.
Hvis det ikke er medienes oppgave å advare forbrukere om useriøse aktører som forsøker å villede sine kunder med produkter det ikke kan dokumenteres er slik som det påstås, da får vi bare være enige om å være uenige.
Jeg står veldig støtt på den vurderingen vi har gjort, og det arbeidet som har vært lagt ned for å forsøke å dokumentere Maxwell sine påstander. Utgangspunktet vårt var nemlig ikke å dokumentere at det Maxwell sa var feil, men å dokumentere at det som ble påstått var riktig.
Det viste seg å være umulig.
Det synes jeg er trist for Maxwell, men aller mest for de kundene som har kjøpt et MX-produkt de er blitt fortalt er modifisert fra fabrikken.
Roy Ervin Solstad
Stereo+
Hvis næringsgrunnlaget baserer seg på å villede sine kunder, har jeg dessverre ingen sympati med bedriften. Spesielt ikke om det dreier seg om bevisst villedning av kunder. Det er dessverre mye som tyder på det her.Hallo, vis jeg bliver taget i røven av en eller anden selger, betyder det ikke at jeg mister livs næringen min.
Greit i vil state en nyt Net magasin, - men så hold jer da for fanden til at publisere jeres ting,- indenfor rammen av jeres Net magasin
En sidste ting Roy,.
Der var slet ingen bjæller som ringte, vedrøende om manden eventuel er så uheldig at være syg.
Jeg har møtt innehaveren av Maxwell Hi-Fi ved flere anledninger, også i butikken hans. Det er ingen tvil om at han er eksentrisk - og som Trond Seland sier i artikkelen - en farveklatt. Men det blomstrende språket og entusiasmen hans har vært slik så lenge jeg har hatt kontakt med ham. At Vindheim i tillegg, mens vi holdt på med arbeidet, fortsatte å legge ut annonser, og ikke minst svare oss med en lang og grundig redegjørelse (uten overdreven bruk av verken versaler eller over-entusiastisk språk) for hva som han påstod var gjort med de ulike produsentenes produkter, tydet ikke på at hans handlinger var utslag av noen form for sykdom.En sidste ting Roy,.
Der var slet ingen bjæller som ringte, vedrøende om manden eventuel er så uheldig at være syg.
Morten, Det var ikke dig jeg rettede spørsmålet til !En sidste ting Roy,.
Der var slet ingen bjæller som ringte, vedrøende om manden eventuel er så uheldig at være syg.
Vel han er da i aktivitet på Finn..
Morten
