Terje Berg
Hi-Fi freak
Takk for det Blir spennende fremover
Blir kanon detteKjenner igjen noe som ligner må følge denne fremover!
Helt enig. Ser meget bra ut.Ble utrolig fin den overflaten Terje... angrer litt selv på at jeg tok til takke med BB/CP kvalitet når det var leveringstid på B/BB. Grade A på toppflatene er også tingen. Litt finpussing og det er et ferdig møbel i seg selv.
Ja, det blir sånn passe gromt! TakkerAkkurat passe stor! Jævlig fet, blir moro dette!
TakkerGrattis med en superfet driver!!
/JR
Det begynner å ligne noe, men venter fremdeles på Jhorn profilene. SEOS30 er på plass og spiller. Venter på AE basser som kommer når de kommer. Alt tar bare litt lenger tid enn forventetHvordan står det til med resten av riggen? Regner med du ikke stoppet å bygge, eller?
Hærlig heden seier vi en del.Som dere ville sagt det i siddisland, helledusse græla stiligt! Hva med å henge gotoen inni øvre kant av midbasshornet?
Fremgang! Synes faktisk dette så veldig tøft ut
Vis vedlegget 342907
Jeg sitter ganske nærfelt, og vurderer og montere goto´n mellom jhorn og seos30.. Noen som har et tips på hvordan det kan se visuelt fint ut?
Vis vedlegget 342908
Nå mangler bare å gjøre ferdig bassystemet, bygger ferdig forsterkerene, montere groundsound og goto´n samt bygge ut rommet. Blir nok aldri ferdig.
Ser frem til å simulere litt i morgen!
Takk for det. Ble et voksent systemFremgang! Synes faktisk dette så veldig tøft ut
Vis vedlegget 342907
Jeg sitter ganske nærfelt, og vurderer og montere goto´n mellom jhorn og seos30.. Noen som har et tips på hvordan det kan se visuelt fint ut?
Vis vedlegget 342908
Nå mangler bare å gjøre ferdig bassystemet, bygger ferdig forsterkerene, montere groundsound og goto´n samt bygge ut rommet. Blir nok aldri ferdig.
Ser frem til å simulere litt i morgen!
Syke satan... Wow... Begynner å ligne noe dette, Terje ������������ Wall of sound må være et voldsomt ( på alle mulige måter) bra bilde på dette systemet
Selvfølgelig har det noe å si. Litt av det som gjør den så bra som den er et par hull i jhornet så holder det. Men du har vel kanskje ikke lyst til det før du vet det funker fullt ut løsbart med en bøyle som henger over hornkanten og som gotoen er stroppet fast i. Ikke så bekymret for arealet på gotoen, iallfall ikke før det er prøvd ut og målt.
Hyggelig!polymentokratiet approberer dette.
;D men ærlig talt. deilig sjukt både visuelt, byggteknisk, bestykket og i det heletatt. motiverende.Hyggelig!polymentokratiet approberer dette.
Det der er den drøyeste driveren eg noen gang har sett. Aldri hørt om merket.Har lenge vært på jakt etter en grom diskant, som skal ta seg av 10k og oppover... Snust litt på forskjellige kandidater... TAD ET703, ALE ect...
Så kom jeg over en grom stor ska som måtte vurderes....sterkt... Nå sitter jeg bare å tripper og gleder meg sterkt til GOTO SG188BL kommer i hus.
Vis vedlegget 328992
Er ikke så bekymret for det. Hoveddelen av høydeinformasjonen ligger omtrentlig i området 3-8kHz. Gotoen bidrar derfor ikke noe vesentlig til høydeperspektivet. I denne settingen handler det mest om look og at ikke gotoen kødder til midbassen. Jeg ville antakelig prøvd begge varianter (med måling), over og under SEOS.Jeg lager en mockup, så ser vi hvordan det ser ut. Men vil ikke diskanten komme litt vell lavt? Jeg tenkte umiddelbart i nedre seos høyde. da vil den ligge i ørehøyde
Hehe. Det er en søt liten 25kg doning som spiller kun det du ikke hører.Det der er den drøyeste driveren eg noen gang har sett. Aldri hørt om merket.Har lenge vært på jakt etter en grom diskant, som skal ta seg av 10k og oppover... Snust litt på forskjellige kandidater... TAD ET703, ALE ect...
Så kom jeg over en grom stor ska som måtte vurderes....sterkt... Nå sitter jeg bare å tripper og gleder meg sterkt til GOTO SG188BL kommer i hus.
Vis vedlegget 328992
ay ay Captein Tytte!Er ikke så bekymret for det. Hoveddelen av høydeinformasjonen ligger omtrentlig i området 3-8kHz. Gotoen bidrar derfor ikke noe vesentlig til høydeperspektivet. I denne settingen handler det mest om look og at ikke gotoen kødder til midbassen. Jeg ville antakelig prøvd begge varianter (med måling), over og under SEOS.Jeg lager en mockup, så ser vi hvordan det ser ut. Men vil ikke diskanten komme litt vell lavt? Jeg tenkte umiddelbart i nedre seos høyde. da vil den ligge i ørehøyde
Tusen takk. Fruen er nok ikke like entusiastisk som oss;D men ærlig talt. deilig sjukt både visuelt, byggteknisk, bestykket og i det heletatt. motiverende.Hyggelig!polymentokratiet approberer dette.