Flyt-Energi i høyttalerkabler ??

DagT

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2013
Innlegg
2.567
Antall liker
3.127
Sted
Oslo
Bortsett fra at vitenskapsmannen sannsynligvis ville starte med et kritisk blikk på egne erfaringer, gjerne i lys av andres, og starte med å fjerne feilkilder.
 

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
36.529
Antall liker
35.427
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Strikking har jeg aldri skjønt. Hvordan to tråder kan hekte seg inn i hverandre på den måten uten at det rakner, er ubegripelig. Jeg tror jeg må ta et kurs i topologi.
Jeg forsøkte en gang å delta som "observer" på MIT's undergraduate kurs i matematisk topologi. Jeg har aldri vært på så dypt vann. Forsto ingen verdens ting. Men jeg er heller ikke helt overbevist når topologer melder at det finnes 266682 forskjellige slipsknuter. Det er jo selveste Dyrets Tall inni der. Jeg ser det nok.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.534
Antall liker
9.692
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg skjønte (i hvert fall en gang) beviset for at problemet med de 7 bruene i Kønigsberg ikke var løsbart, men det stopper der....Så jeg tror vi trygt kan plassere strikking i kategorien for uforståelige hobbyer.
 

kortvarig

Banned
Ble medlem
29.04.2013
Innlegg
2.237
Antall liker
764
Sted
Danmark
Bortsett fra at vitenskapsmannen sannsynligvis ville starte med et kritisk blikk på egne erfaringer, gjerne i lys av andres, og starte med å fjerne feilkilder.
Og hvad fanden for dig til at tror at jeg ikke har forsøgt at gøre det!!!!!.
 
Topp Bunn