VegardW
Hi-Fi freak
Strebe , mer for gøy og moro dette . Dersom målet var å bygge en god forsterker og få et par blokker kjapt oss på hylla . Så kunne jeg ha sagt meg fornøyd nå. Den spiller faktisk bedre enn andre forsterkere jeg har tilgang til . Såpass mye bedre at jeg er litt i beit for referanser . men tallenes tale er jo klar: uten feedback vil den ved 10 w ut gi rundt 5% thd.jeg har foreløpig Brukt svært lite feedback kun 10 % lokalt.spørsmålet er om det er for lite til at signalet blir rent nok .jeg synes det er vanskelige og interessente avveininger dette .når det gjelder båndbredden så blir forholdet avklaret når jeg får målt på trafoen , når det gjelder thd så har jeg en mistanke om at driveren kanskje produserer en del odde mer enn jeg ønsker .jeg har lyst til å kikke litt på hva som skjer om jeg setter en ccs i Anoden på driveren og øker verdien på feedback motstanden en del slik at ikke beta blir alt for høy , så kan det være aktuelt med noen mindre justeringer av feedback graden slik det er koblet nå .