Zappa plays Zappa

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Faen jeg er glad for at jeg opplevde far sjøl noen ganger, i "smarttelefonfrie" tider. Den gang det kun var folk som var seriøst interessert i det som skjedde på scenen som gikk på konsert. I dag går folk kun for å kunne si at de var der.....ok, ikke alle da..:)

Ikke alltid godlyd da heller forresten, noen som husker welcome to drammendrammendrammen hallenhallenhallen......?

Sist redigert:

POB

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.09.2003
Antall liker
3.193
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
32
Var bra i Drammenshallen da, så sant du fikk plass på de tre fremste feltene.
Savner Drammenshallen gitt.
En periode var det svært mange gode artister innom der.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.270
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Faen jeg er glad for at jeg opplevde far sjøl noen ganger, i "smarttelefonfrie" tider. Den gang det kun var folk som var seriøst interessert i det som skjedde på scenen som gikk på konsert. I dag går folk kun for å kunne si at de var der.....ok, ikke alle da..:)

Ikke alltid godlyd da heller forresten, noen som husker welcome to drammendrammendrammen hallenhallenhallen......?
Var på konsert i Drammendrammendrammenshallen og satt helt bakerst. Helt forferdelig akustiske forhold.
Var også i Skedsmohallen noen år senere da Frank fra scenen poengterte at det var bedre akustikk der enn i Drammendrammendrammen.... ;-)

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Antall liker
2.126
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Var bra i Drammenshallen da, så sant du fikk plass på de tre fremste feltene.
Savner Drammenshallen gitt.
En periode var det svært mange gode artister innom der.
Var der en tur en gang på 80-tallet med FZ sjøl. Var ståplasser den gangen, så vidt jeg husker. Og heldig hadde jeg plass langt fram. Helt upåklagelig lyd og en stor opplevelse:cool:

Topp Bunn