Politikk, religion og samfunn ... Your account have been hacked .....

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.524
Sted
Holmestrand
Har akkurat ryddet i eposten min, og synes av hensyn til allminnelig folkeskikk det er riktig å gi dere et lite forvarsel:

I følge en lang rekke eposter har min mailkonto blitt hacket ved at de har trengt seg inn på min datamaskin og tatt kontroll over alt .
Det er blant annet samlet inn en stor mengde video, i følge disse epostene, kvalitetsopptak av meg som drar laksen mens jeg besøker forskjellige nettsider av ymse moralsk standard. De har tydeligvis også lykkes med å ta kontroll over lappen som er tapet over kamera...

Dette vil nå flomme ut over nettet siden jeg ikke har imøtekommet forholdsvis rimelige krav om innbetaling av bitcoin svarende til 998 (?) €/$/£.

Nå har det seg slik at jeg driter fullstendig i dette siden jeg straks kommer til å bli grenseløst rik.
Det venter meg mange summer i størrelsesorden fra et 10-talls millioner til nærmere 300 millioner i diverse valuta; €/$/£.
Alvorlig mye penger som forskjellige arvinger, advokater og filantroper verker etter å overføre helt eller delvis til meg.

Så nå kan alle som selger skamdyr hifi, fotoutstyr, fine biler, motorsykler, klokker og annen kapitalintensiv moro bare begynne å glede seg.
Her blir det ikke mere brukt!

yellow

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
413
Du må trykke opp noen visittkort.
"Xerxes
Onanistmillionær"

Eller, hvis du håver inn veldig mye penger, "Masturbillionær"

:)

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Antall liker
1.312
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Har fått en slik mail et par ganger i det siste året og det er bare så slette. De fleste er vel som meg og bruker mye av de samme passordene rundt om kring, i alle fall der det ikke er så farlig som på diverse fora. En server på et forum skal ha blitt tappet for brukernavn og passord og slik fant de mitt, men det betyr ikke at de har hacket min e-mail konto.

Så bare ignorer og slett - det skjer ikke noe uansett, men kanskje lurt å skifte passord.

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Antall liker
10.281
Sted
Østfold
Torget vurderinger
24
Har fått en slik mail et par ganger i det siste året og det er bare så slette. De fleste er vel som meg og bruker mye av de samme passordene rundt om kring, i alle fall der det ikke er så farlig som på diverse fora. En server på et forum skal ha blitt tappet for brukernavn og passord og slik fant de mitt, men det betyr ikke at de har hacket min e-mail konto.

Så bare ignorer og slett - det skjer ikke noe uansett, men kanskje lurt å skifte passord.
Samme her, fikk en epost med trusler om alt mulig, de "dokumenterte" hackingen med å vise til et passord jeg hadde brukt på, tja, det må jo være 25-30 år siden på et amerikansk sjekkeforum. Det passordet har jeg ikke brukt noe annet sted så jeg valgte bare å slette eposten selvfølgelig.

Sist redigert:

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Noe skal man leve av i Nigeria også....

Topp Bunn