Sport, sykkel og trening Yoga?

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.270
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Snakket i helgen med "en som er langt inne i yoga-verden". Kom i snakk om bl.a. pistolskyting og musikklytting. Jeg fortalte litt om mitt forhold til dette og etter at han hadde lyttet på mitt gebrokne engelsk sa han; "This is yoga - I will tell you more......"

Det ble en interessant samtale.

Hifi = yoga? En ny brannfakkel inn i debattene om korrekt lyd? :cool:

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Er det menn som driver med Yoga altså....?
Ellers håper jeg han kødda, jeg betrakter hifi mer som vektløfting. Barske tøffinger med brede skuldre og store i kjeften.

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
Kanskje fordi den beskrivelsen passer på rogalendinger, Vermin..Dere ER nemlig store i kjeften..hehe..som et horn! Svært få av de dine samfylkinger som jeg har møtt på, klarer å vite helt når de skal klappe saksa igjen, uansett emne..men det er flere av den type nordpå og...
Yoga er også genial terapi, men det har lite med vektløfting å gjøre, Mer ÅNDELIG likevekt der, og hva annet er det vi bruker musikk til, om ikke for å oppnå det--?

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.270
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Ellers håper jeg han kødda, jeg betrakter hifi mer som vektløfting. Barske tøffinger med brede skuldre og store i kjeften.
Spørs hvilket mål en har med musikklytting; store anlegg å vise fram eller emosjonell opplevelse av musikk. Fritt valg - som jeg ser du har gjort...

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Spørs hvilket mål en har med musikklytting; store anlegg å vise fram eller emosjonell opplevelse av musikk. Fritt valg - som jeg ser du har gjort...
Nettop, ja speller sjelden musikk her. Viser det bare frem

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Kanskje fordi den beskrivelsen passer på rogalendinger, Vermin..Dere ER nemlig store i kjeften..hehe..som et horn! Svært få av de dine samfylkinger som jeg har møtt på, klarer å vite helt når de skal klappe saksa igjen, uansett emne..men det er flere av den type nordpå og...
Yoga er også genial terapi, men det har lite med vektløfting å gjøre, Mer ÅNDELIG likevekt der, og hva annet er det vi bruker musikk til, om ikke for å oppnå det--?
Er nok en brautete holdning ja, det er smitte fra Hordaland. Vi klarte ikke og beholde munnbindet lenge nok :)

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
Har store deler av slekta i Bergen, Vermin..så den der er faktisk noe i..hehehe

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Siden du ikke leser innboksen din......kan du utdype hva du mener her? Ble du sur fordi jeg syns det er homo med yoga?

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.270
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Siden du ikke leser innboksen din......kan du utdype hva du mener her? Ble du sur fordi jeg syns det er homo med yoga?
Neida - det er et fritt land. Men jeg aner en viss forskjell mellom oss hvordan vi tilnærmer oss temaet yoga sett i forhold til opplevelse av musikk. Så jeg gidder ikke bruke mere tid på deg. At du mener at yoga er homo er helt greit, men det forteller mest om deg fremfor noen andre...

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Antall liker
6.812
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
Vet ikke hva som er mest homo. Itre seg tanga og smøre seg inn med olje mens man flkser muskler til de andre gutta på boleblokka fremfor yoga hvor pust, balanse og holdning er avgjørende.:rolleyes:

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Neida - det er et fritt land. Men jeg aner en viss forskjell mellom oss hvordan vi tilnærmer oss temaet yoga sett i forhold til opplevelse av musikk. Så jeg gidder ikke bruke mere tid på deg. At du mener at yoga er homo er helt greit, men det forteller mest om deg fremfor noen andre...

Var på godt humør og prøvde og spøke litt, så ble det plutselig til at du annklaget meg for og regelrett drite i musikk og kun bry meg om og vise meg frem. Det syns jeg er kjipt. Og det jeg mente med at hifi var vektløfting var basert på hvordan tonen og fightene her på HFS er/har vært i det siste

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.521
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Tråden begynte Off Topic og fortsatte OT. Den er dermed flyttet til OT