Ylvis har stadig no' artig på gang...

Roberth

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2010
Innlegg
2.485
Antall liker
276
Torget vurderinger
19
At Stargate er seriøse med produksjonen sin stemmer sikkert, men at den musikken de driver med er så seriøs er jeg ikke enig i. Der er romperisting og tjukke gullsmykker viktigere ingedienser enn selve musikken. Selv om ikke de har vært involvert i Beyonce låten under så synes jeg det bildet er ganske beskrivende for hva jeg mener.

Du kan si det slik, de er flinke kommersielle produsenter.
 

Roberth

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2010
Innlegg
2.485
Antall liker
276
Torget vurderinger
19

Tv-kanalen FOX har selvsagt plukket den opp og.
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Jeg har sikkert blitt gammel og surpomp, men skjønner ikke helt hypen her.
Det er mulig jeg bare setter talent høyere, men det har vel mistet sin sjarm....
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.133
Antall liker
9.447
Er det bare meg som får assosiasjoner til Crazy Frog når jeg hører The Fox?
 

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.270
Antall liker
1.173
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Jeg har sikkert blitt gammel og surpomp, men skjønner ikke helt hypen her.
Det er mulig jeg bare setter talent høyere, men det har vel mistet sin sjarm....
Noen fordeler ved å være "gammel og surpomp" - du kan tenke "sjæl" og ikke være redd for å skille deg ut. De yngre må gjøre som de andre slik at de ikke skiller seg ut - det være seg kjøpe Apple, gå riktig kledd, like The Fox og så videre i det uendelige.

Glad jeg er som deg !
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.133
Antall liker
9.447
C

Cyber

Gjest
Jeg har sikkert blitt gammel og surpomp, men skjønner ikke helt hypen her.
Det er mulig jeg bare setter talent høyere, men det har vel mistet sin sjarm....
Noen fordeler ved å være "gammel og surpomp" - du kan tenke "sjæl" og ikke være redd for å skille deg ut. De yngre må gjøre som de andre slik at de ikke skiller seg ut - det være seg kjøpe Apple, gå riktig kledd, like The Fox og så videre i det uendelige.

Glad jeg er som deg !
Ofte er det vel mer motsatt, ettersom gikta setter seg blir man mer opptatt av å være sær og gå "egen vei" pga. modenheten som tynger i så stor grad. :)

Ikke noe musikk som man hører for å nyte, men Rev-sangen er jo fantastisk da den gjør narr av alt som er kommet av pop siste 3-5 år. Ylvis gjengen er svært dyktige og tar genrene på kornet og gjøre det nesten bedre enn de opprinnelige artistene innen den aktuelle genren. Ser ikke på programmet, er ikke noen stor fan, men det er ikke til å komme utenom at det er to utrolig dyktige og talentfulle karer.
 

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Innlegg
5.539
Antall liker
3.720
Torget vurderinger
96
Jeg har sikkert blitt gammel og surpomp, men skjønner ikke helt hypen her.
Det er mulig jeg bare setter talent høyere, men det har vel mistet sin sjarm....
Det er godt gjort å ikke høre at Ylvis har et enormt musikalsk talent. Tenker ikke kun på The Fox, men alt det andre de også har gjort, nå senest The Cabin.
Faktum er at INGEN i Norge har bedre sjangerforståelse enn Ylvis når det gjelder musikalske parodier, og de er også fantastisk gode vokalister
når de vil. Sjekk ut Gullruten innslaget på youtube f.eks. Instrumentalt er de også dyktige, og kan spille en hel del av dem. Min påstand er at disse gutta hadde danket ut det meste vi har av pop/rock artister hvis de hadde vært "seriøse". At noen ikke liker humoren deres er en smakssak. Men å påstå at de ikke har talent, er en ganske pinlig uttalelse og også mangel på kunnskap om musikk.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.152
Antall liker
10.662
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Niesa mi (meg som fotograf) - hun ble litt Starstruck igår :) De var litt busy med å komme seg til flyplassen..
993430_10151945162781271_798803397_n.jpg
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.121
Antall liker
3.903
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Mja..... vet ikke helt, merker de retter seg inn mot et amerikansk publikum

 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.121
Antall liker
3.903
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Jøss - de slettet den!

Her en backup


---


it's youtube hiccup...
'"Something has happened to our YouTube account, which we're working to get to the bottom of it," Hanne McBride, a spokesperson for TV Norge, which broadcasts the brothers' show I Kveld med Ylvis, told The Local.
She said that several of Ylvis's YouTube videos had been pulled simultaneously. "'
 
Sist redigert:

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.862
Torget vurderinger
0
Kjeder du deg så ille Pinky??

Trill fram din engelske "kosebil" og kjør deg en tur. Da blir alt så meget bedre!!
 

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
9.233
Antall liker
4.856
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Noen av parodiene/tokningene er ikke så aller verst.

What does the web say? "Twerk, twerk, twerk", apparently..



Stillferdig syngedame med passe ironisk distanse:

 
Topp Bunn