Xindak Muse Deluxe 1.0 (07 Edition)

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Antall liker
3
Har pr. idag Xindak XA6950 og høyttalerne Xavian XN125 Evo, samt cd-spilleren ESound E5 Sign. Edt.

Saken er den at ESound'en er en god spiller generellt sett, men syns RCA-utgangen på denne låter litt "grått" her hos meg. Kjører ofte balansert, og opplever litt mer luft,dynamikk og bredde her selv om XA6950 ikke er fullbalansert, men dog ikke helt slik jeg ønsker.
Derfor har jeg vurdert om kanskje Xindak Muse Deluxe 1.0 muligens kunne være en bedre match her hos meg. Dette med rør gir litt flere muligheter til å tweake også. Leser at noen har fått et stort løft i eget oppsett ved bruk av div. NOS i denne saken. Teoretisk skulle cd-spilleren passe godt til forsterkeren, men det er jo mange ledd som spiller inn her.

Muse Deluxe har jo vært på markedet noen år og det er sikkert flere her inne som har/har hatt den, og derfor hadde jeg håpet på litt meninger rundt denne. På en annen side har jeg for meg at den er veldig "soft" i lyden. Er den det? Hvordan er det med oppløsning og detaljgjengivelse f.eks? Og ved bruk av XLR?

Vært kjekt med litt feedback før jeg evt. går til anskaffelse av en slik spiller. Føler at jeg er godt på vei med vinylen, men mangler litt på det digitale :)

/Joachim

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Antall liker
3
Du også...

Topp Bunn