Heisann. Jeg kjøpte ovenfor nevnte d/a konvertor brukt for en tid tilbake. Er veldig fornøyd med lyden, men den vil ikke ut av locked modus. Dvs inngangen er låst til coax input. Dac`en har to velgere på frontpanelet, henholdsvis mode og input. Det skjer derimot ingenting når jeg trykker på disse knappene. Lyser hele tiden på locked. Utrolig irriterende da jeg har to kilder og ønsker og benytte optisk inn fra dvd spilleren. Nå må jeg hele tiden bytte kabel for å velge mellom de to kildene, ettersom den tilsynelatende er låst til coax input. Har kun testet med en Clas Ohlsen billig optisk kabel, denne har forsåvidt virket fint med andre komponenter. Det burde vel uansett være mulig å styre kanalvelgeren på dac`en?
Hvis noen har erfaring med xindak dac-5 og har et triks i ermet så blir jeg en lykkelig mann. Mistenker dog at et eller annet muffins har oppstått i boksens indre. Respons tas imot med stor takknemlighet.
Hvis noen har erfaring med xindak dac-5 og har et triks i ermet så blir jeg en lykkelig mann. Mistenker dog at et eller annet muffins har oppstått i boksens indre. Respons tas imot med stor takknemlighet.