Woodpecker`s Nest

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Norwegianwoodpecker

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2007
    Antall liker
    3.945
    Sted
    Nordland
    Lukter nok deilig på det hotellrommet.
    Eg hadde ikke forsovet meg siden våren 2003.. Den rekorden e ødelagt pga. gassingen fra avløpet (skylder eg på😉)😭 Nu må eg si til elevene mine; Eg ha ikke forsovet meg siden 8. januar 2026😭😮💨

Muuuulig denne og noen andre små brune bjørner hadde noe med situasjonen å gjøre🤪
    IMG_1095.jpeg

Norwegianwoodpecker

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2007
    Antall liker
    3.945
    Sted
    Nordland
    Fra haspel til Ambassadeur (multiplikator)

Utstyret fra 1999 begynner å merke tidenes tann, og før krisen inntreffer er erstatteren på tur🤩
    En hver fornuft tilsier å gå for det man er vant til, men nei, sånn e eg ikke skrudd Denne gangen må Woody lære seg å kaste med Multiplikator uten å tenke fuglerede😮💨🙃
    IMG_1357.png

Ventet siden oktober på at denne skulle komme på tilbud igjen. Bestilte den i hui & hast på jobb, da varslingen kom opp. -Har ikke bestemt meg for snøre ennu, d e neste på tapetet, ja, også sjekke om stanga tåler vekt opp mot 60g sluk (frykter den kun går til 40g😬)

Norwegianwoodpecker

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2007
    Antall liker
    3.945
    Sted
    Nordland
    'The Village Green Preservation Society' (1968) er ofte rangert som Ray Davies masterpiece, ikke rart det er jo akkurat d-d-e. Nu ska d sies, eg har ingen absolutt favoritt-Kinksalbum. Selvfølgelig er noen bedre en andre, men d kan avhenge alt fra om det er sommer/høst/vinter/vår, og ikke minst dagsform😇
    IMG_1520.jpeg

Norwegianwoodpecker

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2007
    Antall liker
    3.945
    Sted
    Nordland
    Mr. Iron Maiden - Pikenes Jens?
    Var innom den lokale bruktbutikken for å bla i gjennom platene de selger. På tur ut la jeg merke til denne fremsiden av Starlet i en av hyllene, fra 1990👀
    Later til at småjentene den gang syntes Mr. Dickinson var småsnusk😄
    IMG_1563.jpeg

Norwegianwoodpecker

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2007
    Antall liker
    3.945
    Sted
    Nordland
    Apropo, Mr. Dickinson.. Han spilte inn «Bring your daughter to the slaughter» til soundtracket: A Nightmare on Elm Street 5: The Dream Child..
    Steve Harris ble så begeistret, at han befalte Bruce å ta den med på Maidens neste plate, No prayer for the dying.

Iron Maiden har bare toppet listene én gang i UK og det var med med låta, «Bring your daughter to the slaughter»
    Er du enig med øyboerne; er dette Maidenlåten som bør ligge helt øverst på lista?
    IMG_1600.jpeg

Norwegianwoodpecker

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2007
    Antall liker
    3.945
    Sted
    Nordland
    Kjøpte denne av en nabokørv for en femtilapp i -87. Byttet den videre i -89 til en kompis. Byttet den hjem igjen noen år senere da den egentlig er min første plate. Steve Huges på vokal er aldri et dårlig tegn, mens Kiss’ Eric Singer, trommer🤘🏻Bra plate🤩
    IMG_1662.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn