What to pray for?

What to pray for?

• At han har fått en god og varm vinter.

Stemmer: 0 0.0%
  • At han får sin straff i himmelen.

• At han blir tatt av politiet, og dømt i henhold til gjeldende lov.

• At han blir kvalt av en gasslekkasje.

• At han får en gasseksplosjon i huset.

• At han får en gasseksplosjon i huset, blir stygt forbrent over hele kroppen, blir tatt i forsikrigss

• Totalt antall stemmer
    0
Z

Zomby_Woof

Gjest
Noen har klart å misbruke mitt Visakort. Pussig nok brukte vedkommende anledningen til å betale gassregningen sin...

Såh. Hvordan håper vi dette ender for synderen?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Tror det kan skyldes min redigering av valgalternativene... Jeg måtte jo ha med et alternativ for de troende.  ;)

Det er mulig å redigere egen stemme.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.651
Torget vurderinger
24
Zyklon B?

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Antall liker
1.392
Du har glemt å legge inn den mest opplagte bønnen:

- han kommer innom BD mens OAS & OVK er på bærtur i sjappa, og handler LP'er på kortet! DA kan det vel komme noe "godt" ut av det 8)

Z

Zomby_Woof

Gjest
;D

Godt å se at det er flere enn meg med sans for litt god gammeldags og bestialsk 'poetic justice'...

Det viktigste er tross alt at jeg får igjen pengene mine. Det virket ikke som om dette skulle være noe som helst problem da jeg snakket med banken.

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Antall liker
342
Denne "noen" har funnet et visakort. Hvorfor? Fordi du har mistet ditt visakort. Hvem skal da straffes?
Vi er forsåvidt i samme båt. Jeg mistet lommeboka mi, med visakortet inni. Dette kortet ble ikke brukt av "noen", da det i mitt tilfelle ikke var mulig - lommeboka lå nemlig under dobbeltsenga (Hva den ble brukt til der, skal vi ikke snakke høyt om...)

Kan denne "noen" være kjærringa di? I såfall bør du sjekke alle hennes SMS'er, og meldinger på facebook. Det kan hende du blir svindlet for mer enn du tror :D

Håper for all del at du sperret kortet umiddelbart etter du fant ut at det var borte. "Noen" har da tydligvis vært raskt ute med å betale en gassregning. Når "noen" kan gjøre dette så raskt etter å ha funnet visakortet ditt, kan synderen være nærmere enn du tror.

Er du sikker på at det ikke var din egen gassregning som ble betalt?

Vidar...

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg har hatt kontroll på kortet hele tiden. Transaksjonen ble utført på nett, aner ikke hvordan informasjonen har kommet på avveie.
Kortet er sperret, kontoen tømt (hovedsaklig av meg, etter en løpetur til bank-i-butikk). Jeg får nytt kort etterhvert.

Jeg handler forsåvidt veldig lite gass i UK.

BurntIsland

Æresmedlem
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.292
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
Jeg ber om at du selv ikke får negative konsekvenser av at noen har hijacka kortet ditt. Kjeltringen(e) som står bak ber man ikke for i det hele tatt.

(hvis man på død og liv må be for skurkene kan man be om at loppene fra titusen kameler må ta bolig rundt deres endetarmsåpning og at hendene deres blir for korte til å klø seg med)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Du får se om det er mulighet for å ordne en utleveringsavtale, rettere sagt "utlånsavtale"
Soning sentralt i Oslo. ;)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Vet om en forhenværende mopedeier og en mopedtyv som møttes på Kongsvinger en gang.

Det hele ble ryddig og profesjonelt ordnet med flytting av innsatte.

Tror forresten at Storberget har hendene fulle med å flytte folk ut av Potetia, og er relativt uinteressert i å få flere enn nødvendig i motsatt retning....

;)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.651
Torget vurderinger
24
Zomby_Woof skrev:
Noen har klart å misbruke mitt Visakort. Pussig nok brukte vedkommende anledningen til å betale gassregningen sin...

Hva om du drar ditt nyslipte kort i sprekken HANS??

Z

Zomby_Woof

Gjest
pengesluk skrev:
Zomby_Woof skrev:

Hva om du drar ditt nyslipte kort i sprekken HANS??
Ille nok å måtte bruke kontanter en periode, om jeg ikke skal ende med å bruke svarte penger resten av livet...

Nikko03

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.11.2008
Antall liker
2.974
Torget vurderinger
3
Finner du'n så får du stappe gass slangen opp der sola aldri skinner på'n å tvingen til å blåse ut lysa på kaka du har med deg ;D

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.05.2009
Antall liker
160
Nikko03 skrev:
Finner du'n så får du stappe gass slangen opp der sola aldri skinner på'n å tvingen til å blåse ut lysa på kaka du har med deg ;D
Eller bruke heliumgass, og så slippe han fri... ::)

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Antall liker
342
ØivindJ skrev:
Zomby_Woof skrev:
What to pray for?
That he gets hit by a meteorite travelling at 30,000mph
Akkurat det er veldig upraktisk. Du skjønner, de fleste steder på kloden er bebodd. Det kan få store klimakonsekvenser, spesiellt lokalt, men også globalt. Ute på havet kunne jo meteoritten ha døtti ner, men det vil skape en stor flodbølge. Og alle vet at store flodbølger ender opp med tusenvis a bøssebærere som skal ha penger. For å unngå katastrofer, og enda flere bøssebærere, må vi be NASA om å sende tyven ut i verdensrommet med rakett, og SÅ bli truffet av meteoritten DER! Å sende raketter opp i verdensrommet er dyrt - og gjett hvem som får regninga!

Vidar

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.651
Torget vurderinger
24
MEGET kreativ tråd så langt! ;D ;D

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.113
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
virker som tyven var mere i pengeknipe enn kortinnehaveren, og stjal for å "overleve", ikke som forlystelse
kanskje han har vært straffet nok fra før? ::)
mvh
Leif

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.651
Torget vurderinger
24
Du stemmer vel Kvisling Halvorsen au du?

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.113
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
vend det andre kinnet til
lært det på karata ::)
dream on...hun får ikke min stemme på noen arena!
og ikke Feite Erna eller Sleipe Jens for den saks skyld!
har du lagt merke til at de elsker å legge ut bilde av henne(Erna) i avisene når hun velter i seg marsipankake?et jokk, så går resten på bølgene!
mvh
Leif

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.651
Torget vurderinger
24
Ja, hu er en saftig liten godbit - bør ikke gå aleine i Østfold-skogene når ulven er ute, vintersultne og på alerten 8) 8) 8)

BTW, er det meg, eller har Navarsete blitt penere??

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.113
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
du har i alle fall ikke blitt penere! ;D
ehh?
det var kanskje ikke det du spurte om? hun har fått designer briller og fiksa opp stilen?
er du "skap-bonde" ?
mvh
Leif

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.651
Torget vurderinger
24
@Eros

Nei egentlig ikke, men kan ha vært noe hard på farmasøytika'en i morges..

@Leif
Har vanskelig for å se at jeg skulle kunne bli enda penere - har nok i så måte nådd Zenith, som det heter!

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.113
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
The term zenith also refers to the highest point reached by a celestial body during its apparent orbit around a given point of observation.

celestial body.....jaggu sa jeg smør! ;D

Topp Bunn